Het grote "hoe heet dit nummer?" topic #2

Status
Not open for further replies.
Nee is hem niet..

I don't know what your looking for but its a waste of time, i can't take it anymore for a second time, girl you gotta stand up....

Klein stukje er weer bij :p.
 
ik zoek een beetje een dancehall nummer waarin je dit hoort:
big up big up.. dan iets wat ik niet kan verstaan en dan weer big up big up
 
Nee is hem niet..

I don't know what your looking for but its a waste of time, i can't take it anymore for a second time, girl you gotta stand up....

Klein stukje er weer bij :p.

Melody Club - Baby :p

ik zoek een beetje een dancehall nummer waarin je dit hoort:
big up big up.. dan iets wat ik niet kan verstaan en dan weer big up big up
Mmm da's lastig, dat word in meer nummers gebruikt.
Kun je geen stukje posten ofzo?
 
nope heb er geen geluids opname van maar kun je een aantal van die nummers noemen>? :)
Waar heb je het nummer gehoord? Was het een heel nummer of heb je een stukje gehoord?

Ik ken die nummers niet uit m'n kop omdat ik niet zo heel erg vaak naar dancehall/reggae luister.

Hahaha dat is hem idd :D. Bedankt :)

En dan nog 1:
http://www.slfreestyle.nl/

Nummer van hun intro.

Als ik deze weet heb ik voorlopig alles wel weer denk :)
Die is makkelijk...Tech N9ne - Einstein van het album Angellic of zoiets.
 
Ik zoek een liedje met een dikke bass het was te horen bij de uitrijking gister "sportman van het jaar".
Ze gebruikte het bij het noemen van kandidaten/winaars en was dus een beetje spannend bedoeld zegmaar haha.
Weet iemand welk nummer het is?
 
Waar heb je het nummer gehoord? Was het een heel nummer of heb je een stukje gehoord?

Ik ken die nummers niet uit m'n kop omdat ik niet zo heel erg vaak naar dancehall/reggae luister.


Die is makkelijk...Tech N9ne - Einstein van het album Angellic of zoiets.

Aaah eindelijks, heel erg bedankt. Ben ik voorlopig weer tevreden :D.

Nogmaals bedankt :D
 
Waar heb je het nummer gehoord? Was het een heel nummer of heb je een stukje gehoord?

Ik ken die nummers niet uit m'n kop omdat ik niet zo heel erg vaak naar dancehall/reggae luister.

volgens mij is het een heel nummer, heb het in een plaatselijke kroeg gehoord maar hoor em ook wel eens in grotere discotheken
 
ik zoek een nummer, maarik ken maar weinig woorden drvan: wat er vaak in voor komt is : The saints are coming... beetje een rock nummer... iemand enig idee?

ik heb hem al: U2 & Greenday - The saints are coming :D
 
Redelijk oud nummer

erg bekend:

I just can't get enough .. like a sex machine

dance / trance = genre

Op limewire vind ik alleen maar dat nr van James Brown als ik intype : sex machine

Wie was de dj ookalweer/typ ik wel de juiste titel in?

bvd
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top