Het grote "hoe heet dit nummer?" topic #2

Status
Not open for further replies.
Ik heb even hulp nodig.

Ik heb een 6th gate remix (zgn. uit dit jaar, maar is al ouder volgens mij) en heb vijf van de zes liedjes, alleen achter Gate 3 moet ik nog weten.

Voor de versie waarvan ik Gate3 zoek:
1. Don't touch my stereo
2. I like it loud
3. ????
4. Armani & Ghost, airport
5. Needle destruction Cherry Moon traxx
6. Jordan & BAker - Explode

Ben hier bijna nooit meer, maar kan me herinneren dat ik hier een jaar of 2 geleden ook zo'n soort lijstje had gezien.

Kan iemand me helpen please!
 
Ik hoorde dus een liedje op de radio. Maar zou graag de titel willen weten..

"I touched the rains down in africa" Weet ik er nog van maar hoe het liedje heet??

Mvg

Found: Toto; africa.
 
Oke, komt ie dan he..

Er is een filmpje van een maat van me zijn verjaardig. Al een jaar oud ofzo, en degene die um gemaakt heeft weet niet meer welk nummer het is. En aangezien ik het wel een tof nummer vind;

Beetje neger achtig nummer dus..
[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=vXthzvYLS_g"]YouTube - Feestje @ Jorrit! Birthday![/ame]
 
Ik zoek de dance versie van Outfield - your love.. wordt nu overal wel zo'n beetje gedraait..


Ik vraag me af of de versie van topmodelz is..
 
Last edited:
Wie kent dit nr?

Van kill bill 2

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=S0po-K5oYxo"]YouTube - Kill Bill: Vol. 2 - Music[/ame]

bij 1min 24

X

Laurens
 
Wie kent dit nr?

Van kill bill 2

YouTube - Kill Bill: Vol. 2 - Music

bij 1min 24

X

Laurens
Quincy Jones - Ironside?

wie weet dat nummer van de zilveren kruis achmea reclame op tv?
Je bedoeld deze zeker?
Die is van Reshmay Jankie die je ook in de reclame ziet en de helft van BS One.
Meer heb ik niet kunnen vinden, ik denk dat het nummer speciaal voor de reclame is geschreven, maar misschien komt ie nog een keer uit.
 
ik ben op zoek naar een hardstyle nummer waar op gegeven moment "Hardstyle baby" wordt gezegd...

Prophet - hardstyle baby is het volgens mij niet...
 
ik zoek nog een dance achtig nummertje waarin een vrouwen stem roept: if you want to dance with me

kan steeds niks vinden, is ook wel op slam geweest:(


edit// nieuwe van carlozz zoek ik ook?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top