Het grote "hoe heet dit nummer?" topic #2

Status
Not open for further replies.
PPK.. Blegh.. Kauwgumballenmuziek noem ik dat, de smaak is er zo af. :X Jammer genoeg lijken we nu weer in zo'n periode als toen (in de tijd van die PPK;)) te zijn geraakt. :(

Weet je nog meer chille nrs die ze op Starbeach draaide? :)

M.A.N.D.Y. vs Booka Shade - Body Language (Tocadisco Remix)

DJ Roog, Gregor Salto & Jeroenski - Your mind is twisted (Original Mix)

Samir's Theme (Erick E Radio Mix)

Ida Corr - Let Me Think About It (Fedde Le Grand Radio Edit)

Deze kwamen wel vaak

Ik hoorde vandaag weer een nummer wat ik al tijdje zoek, zeg maar trance/dance maar met mondharmonica muziek melodietje erin!. Draaide ze 2 x dit weekend in Brothers

Deze kwamen wel vaak

Ragg Ragg

Luister maar de originele versie(daar zit het sowieso in), dan weet je 100% zeker wat ik bedoel. En elke keer als ik het nummer hoor erger ik me er kapot aan.

Ik weet precies wat je bedoelt. Kwalitatief is het opzich een hoogstaand nummer, alleen door die vele geluidsoorten kan je jezelf makkelijk gaan ergeren aan die extra geluidjes.

Ik weet precies wat je bedoelt. Kwalitatief is het opzich een hoogstaand nummer, alleen door die vele geluidsoorten kan je jezelf makkelijk gaan ergeren aan die extra geluidjes.

Ja klopt, ik erger me daar wel vaker aan bij sommige nummers. Maar bij deze is het wel extreem.

Deze kwamen wel vaak
Heb Body Language (helaas) niet vaak gehoord op Starbeach..
Je vergeet natuurlijk wel 'From Holland' :p

_volgens mij_ draaide ze daar een andere versie in ieder geval. Kan er misschien ook aan liggen dat ik daar 24/7 dronken was en hier niet :p

altijd zo met die "hitjes"

zelfde als met: put youre wanks up for detroit
typische sneakerZ hitjes... en na 1x op de radio zijn ze verkracht en worden ze in elke aftandse 16-jarige wank-0-theek gedraait :S

Is vanacht nou al de 2e keer dat ik hem hoorde bij Radio 538 en bij de 1e keer lette ik niet goed op de tekst. Het gaat om een nederlands rap nummer waarin een meisje steeds een refrein heeft met dit erin ''cool dom monte fames'' (hoeft niet 100% te kloppen maar lijkt er veel op).

Hopelijk kan iemand mij verder helpen

Status
Not open for further replies.
Back