Het grote "hoe heet dit nummer?" topic #2

Status
Not open for further replies.
ik ben op zoek naar life setjes van 'nablijven' in de powerzone. Op limewire vind ik ze niet kan iemand mij er aan helpen?

thnx

Ik wil graag een titel weten van een nummer wat gister ook evne door de Dj op sittard gedraaid werd.

Het is een soort dance nummer.

all de days holl de lie, ............... ... babilonja.

Ken die tekst toaal niet "duhhh" :p maar heeft iemand hier wat aan.

Hoorde vandaag op 538 een nummer leek wel van sensation white of zo. Maar kan em niet vinden :S. En zit zo ook geen text in. Is opzich wel een bekend nummer. Begint met wat viool achtig gespeel en tussendoor ook. Maar jah zal wel niet achter zijn te komen want hie rhebben jullie ook niet veel aan :P.

Maar weet iemand deze nog:

We got the rims spinning, the car back, got a little roman on the back, you can jump in and swing on somthing.

Zo gaat ie ongeveer. Rap nummer...

Hoorde vandaag op 538 een nummer leek wel van sensation white of zo. Maar kan em niet vinden :S. En zit zo ook geen text in. Is opzich wel een bekend nummer. Begint met wat viool achtig gespeel en tussendoor ook. Maar jah zal wel niet achter zijn te komen want hie rhebben jullie ook niet veel aan :P.

Maar weet iemand deze nog:

We got the rims spinning, the car back, got a little roman on the back, you can jump in and swing on somthing.

Zo gaat ie ongeveer. Rap nummer...

DJ tiesto - adagio for strings. mss?

[ame="http://youtube.com/watch?v=O666kGBEvF0"]tiesto[/ame]

Ik wil graag een titel weten van een nummer wat gister ook evne door de Dj op sittard gedraaid werd.

Het is een soort dance nummer.

all de days holl de lie, ............... ... babilonja.

Ken die tekst toaal niet "duhhh" :p maar heeft iemand hier wat aan.

[ame="http://youtube.com/watch?v=xQvSDNYau2A"]YouTube - Dj Jose da Silva - Born in a System[/ame]

??

:)

Last edited:
Nee, maar gelukkig wist ik in ieder geval wel raad met dat Babilonia (dat blijft ook zo lekker hangen 8P)

DJ tiesto - adagio for strings. mss?

tiesto

Nee die heb ik helaas al. Is hem niet. Begint namelijk al vrij snel in het begin met die viool spuk en door het hele nummer heen ook beete... Probleem nu is ook dat ik de hele melodie weer kwijt ben :L . Dus zal em waarschijnlijk wel niet meer vinden...

Alsnog bedankt :)

[youtube]tZfFZ1EXn8E[/youtube]

die dan mss? die hoorde ik volges mij ook nog 1x

mag dan wel uit 2003 komen maar blijft een tegek nummer, was er zelf ook bij die dag... Kan mezelf alleen niet terugvinden in het filmpje, maar ja staan ook zoveel lui!!

Hoe heet dat nummer die re-de-lijk vaak op tmf op komt, met al die touw springende mensen.
best wel ok nummer, had ooit eens een lange remix daarvan gehoord.

iemand?

Beste mensen,
Ik zoek een hardcore nummer, het is een remix van "The cranberries-Zombie"

Het is niet:
DJ duco- in your head
PCP- in your head

Die van DJ duco komt het beste in de buurt, maar in de versie die ik zoek komt er meer van het originele nummer in terug.

Bekendste deel van het nr:
Another head hangs lowly,
Child is slowly taken.
And the violence caused such silence,
Who are we mistaken?

But you see, it's not me, it's not my family.
In your head, in your head they are fighting,
With their tanks and their bombs,
And their bombs and their guns.
In your head, in your head, they are crying...

In your head, in your head,
Zombie, zombie, zombie,
Hey, hey, hey. What's in your head,
In your head,
Zombie, zombie, zombie?
Hey, hey, hey, hey, oh, dou, dou, dou, dou, dou...

ik zoek een goed en bekend lied van felix da housecat,
dat is het enigste aan info wat ik kan geven.

dus een lied van hem wat iets beter en bekender is al de rest.

Status
Not open for further replies.
Back