This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "hoe heet dit nummer?" topic #2

Status
Not open for further replies.
K zoek de titel van die clip die is opgenomen in een studio, met de negers enzo derbij... kom der niet op

Beste Mensen,

Ik zoek een nummer bepaald nummer dat deze dagen vaak te horen is op slam fm. Het is een Dance nummer, redelijk snelle beat, en in het refrein hoor je: I wanna rock your music!...

Weet iemand hoe dit nummer heet?

Groeten

Ik zoek een vrij bekend (ouder) dance (ofzoiets) liedje met volgende tekstfragmenten:

Won't stop lying
Won't stop trying
Brothers dying, in the streets
People dying, people crying, in the streets
In this world (refrein)

Iemand?

Hooi

Weet iemand hoe dit nummer heet van het filmpje(voor filmpje iets naar beneden scrollen op site)

http://www.streetgangs.com/movies/gangbangin.html

Gaat dus om het 1e liedje van het filmpje. Met de tekst er in, aint know what the soldiers like ma!

Iemand pls, ik zou het dus echt niet weten, en heb al geprobeerd te zoeken. Vind hem namelijk echt leip:+

Thx alvast

Hoe heet dat dance nummer ook alweer met die trompetten en de zinL

when the winterrhythm starts to play (?) en dan die trompetten, vet nummer.

Als iemand nogmeer van dit soort vrolijke zomerse nummers weet, tell me.

Last edited:
Nummer wat ze af en toe op slam fm draaien, en ik weet niet hoe het heet... het is een beetje trance/dance achtig, en de enigste tekst die er de hele tijd in voorkomt is: "esto es un ..."
Mischien weet iemand van jullie het :W het was btw gisteren nog om 3 over half 1 snachts op slamfm, maarja :+ die playlists hebben ze ook afgeschaft..

Status
Not open for further replies.