Het grote "hoe heet dit nummer?" topic #2

Status
Not open for further replies.
Jongens, ff jullie hulp nodig: ik zoek een nummer (zeer waarschijnlijk) van mauro picotto. Tekst is: M-A-U-R-O-P-I-C-O-T-T-O, DJ, DJ. Kan iemand mij aan deze titel en artiest helpen (waarschijnlijk een remix van iemand).

edit heb um: dj tiësto & mauro picotto - Pulsar 2002

Last edited:
Ik hoorde net een vet nummer op 538 meen ik.

Het was 100% het deuntje van: To france, van Novaspace, maar dan zonder zang, en het deuntje ala jumpstyle.

Iemand de naam? :W

Edit: Gevonden @ 538 site. :#

Ik hoorde net een vet nummer op 538 meen ik.

Het was 100% het deuntje van: To france, van Novaspace, maar dan zonder zang, en het deuntje ala jumpstyle.

Iemand de naam? :W

Edit: Gevonden @ 538 site. :#

Ja?? wat was hem dan?? met het woord jumpstyle maakte je me nieuwsgierig :P

kent iemand dat ene nummer nog van jaar/ 2 jaar geleden.

het komt allemaal goed(oid)! beetje nederlands rap achtig iets(bnen niet zo thuis in die wereld dus indelen gaat in die categorie niet zo:P). Was van een artiest met hele simpele naam. Tim ofzo iets in die richting! Weet iemand wat meer?

Last edited:

wat zou je doen! beetje nederlands rap achtig iets(bnen niet zo thuis in die wereld dus indelen gaat in die categorie niet zo:P). Was van een artiest met hele simpele naam. Tim ofzo iets in die richting! Weet iemand wat meer?

Marco Borsato en Ali B - Wat zou je doen?

Furious Angels
Weet iemand hoe de muziek hier heet?
Ik kan alleen maar de instrumental van rob dougan vinden:(

BvD:D

Je zegt het zelf al:
Rob Dougan - Furious Angels }:O

edit: heb op youtube gekeken en daar stond dit tussen de comments:
boblolz (6 days ago)
Limewire or Frostwire...Clubbed to Death 2 is almost the same length as Clubbed to Death only that one minute of the intro is pure silence.

het komt allemaal goed(oid)! beetje nederlands rap achtig iets(bnen niet zo thuis in die wereld dus indelen gaat in die categorie niet zo:P). Was van een artiest met hele simpele naam. Tim ofzo iets in die richting! Weet iemand wat meer?

De artiest klopt idd. Tim - Geloof Me

Status
Not open for further replies.
Back