Cor_vandijk aka Der Plant! 25 April 2012 #721 Mini-g said: Was toch liever naar Royal Splash als ik de fotos zo zie Click to expand... }:O
Dnstal Judas 27 April 2012 #723 bartj said: Site doet het niet sjef. Maar mag die dan in Highstreet draaien? 11mei trouwens de Noise Controllers hier in de kroeg zie ik net :# Click to expand... Link doet het wel, koekert. Beter kijken bartj said: Hoe zou dat nou toch gekomen zijn :+ Zelf ook weinig van gemerkt hoor :# En Niels hoe kon je dat nou zien met die bril van je Click to expand... lol! :#
bartj said: Site doet het niet sjef. Maar mag die dan in Highstreet draaien? 11mei trouwens de Noise Controllers hier in de kroeg zie ik net :# Click to expand... Link doet het wel, koekert. Beter kijken bartj said: Hoe zou dat nou toch gekomen zijn :+ Zelf ook weinig van gemerkt hoor :# En Niels hoe kon je dat nou zien met die bril van je Click to expand... lol! :#
ErwinZ GC Member 27 April 2012 #724 Beat The Bridge +ralf+ Moet dinsdag wel werken 8P Mag gelukkig wel iets later beginnen :+
bartj HousePaus 27 April 2012 #725 Toen je de link net had geplaatst werkte de site niet. Nu inderdaad wel, en tot maandag :7
ErwinZ GC Member 30 April 2012 #729 Zin in vanmiddag! :W Te herkennen aan rood wit blauwe outfit en een oranje zonnebril :+
ErwinZ GC Member 30 April 2012 #733 Misschien iemand anders wel :# Lekker weertje is 't +ralf+ Vanmiddag lekker los :W
bartj HousePaus 1 May 2012 #734 Zo net terug van Queensday , in 1 woord bazenfeest :7 Hing een goeie sfeer en een berg bekende dus altijd lachen. Het weer viel me ook nog alles mee, lekker zonnetje en gaon :#
Zo net terug van Queensday , in 1 woord bazenfeest :7 Hing een goeie sfeer en een berg bekende dus altijd lachen. Het weer viel me ook nog alles mee, lekker zonnetje en gaon :#
MHRntt TJ-tuning 2 May 2012 #737 |Roy| said: BtB q-night en Queensday waren beide echt top! Topsfeer idd! Click to expand... Volledig mee eens
|Roy| said: BtB q-night en Queensday waren beide echt top! Topsfeer idd! Click to expand... Volledig mee eens
maikel_rox MKIV 3 May 2012 #738 Volgens mij waren er hier toch nog mensen die nog kaarten zochten voor Pussylounge @ the park? Check fb eventjes, zag een bericht staan dat er een aantal geannuleerde kaarten weer de verkoop in gaat bij b2s
Volgens mij waren er hier toch nog mensen die nog kaarten zochten voor Pussylounge @ the park? Check fb eventjes, zag een bericht staan dat er een aantal geannuleerde kaarten weer de verkoop in gaat bij b2s
bartj HousePaus 3 May 2012 #740 maikel_rox said: Volgens mij waren er hier toch nog mensen die nog kaarten zochten voor Pussylounge @ the park? Check fb eventjes, zag een bericht staan dat er een aantal geannuleerde kaarten weer de verkoop in gaat bij b2s Click to expand... Jup zaterdag om 1300 gaan de overige in de verkoop. Ga er ook maar eentje bestellen
maikel_rox said: Volgens mij waren er hier toch nog mensen die nog kaarten zochten voor Pussylounge @ the park? Check fb eventjes, zag een bericht staan dat er een aantal geannuleerde kaarten weer de verkoop in gaat bij b2s Click to expand... Jup zaterdag om 1300 gaan de overige in de verkoop. Ga er ook maar eentje bestellen