Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #14

Status
Not open for further replies.
Haha dat was dik voor elkaar ja :D! Maar niet normaal hoeveel lekkere wijven je daar ziet niet normaal :W!

En dan maximaal uit je plaat terwijl het water tot je middel staat.. Erg "vreemd" :p

alles eerst naar binnen gooien :+

Club r_AW was weer GE-NI-AAL!
N-vitral, Gancher & Ruin waren eindbazen hoor, knetters :#

Gancher en Ruin is een tweeling. zien er ook echt hetzelfde uit. grappig om te zien :P

Loudness was ook wel dik of iig... werd lekker gedraaid! sfeer was ver te zoeken en echt niet normaal iedereen vdk gewoon. Lekker aggresiefe sfeer hing er dus. Ook was t er veel te warm binnen en ben zelf ziek naar huis gegaan helaas :(

Flinke domper dan Weksel!

@ mini: Ga der maar vanuit dat ik weinig sleutel als ik zelf goed wappie ben :P..
@erwin: Oma had een rits in me zwembroek gemaakt.. Daar een afdichtbare sealbag in waar je je sjeit in kunt doen, haha.. Kluisje is link hoor..

Behoorlijk.. had graag langer willen blijven mja.. te misselijk, 3 x naar de plee gemoeten om te schijten etc :P dan is voor mij de lol er af.. en dat nuchter!

Loudness was ook wel dik of iig... werd lekker gedraaid! sfeer was ver te zoeken en echt niet normaal iedereen vdk gewoon. Lekker aggresiefe sfeer hing er dus. Ook was t er veel te warm binnen en ben zelf ziek naar huis gegaan helaas :(

Van de warmte en agressieve sfeer had ik weinig last van eerlijk gezegd, terwijl ik het normaal al veelte snel warm heb.
Wel echt íedereen was het pad kwijt zeg, niet normaal:X
En zoals je zegt ging het gewoon niet los...

Was blij dat ik om 6 uur in de taxi zat, had het echt helemaal gehad.
Vond er eerlijk gezegd niet veel aan:X

Raar.. Normaal lees ik dat Loudness echt een mooi feestje is..
Op thrillogy & hardbass waren ook gigantisch veel mensen koekiewaus...

Ff wat anders;
zouden jullie voor een vriend van me wat willen doen?
http://soundcloud.com/simonhaha/conquest

ff 'liken', dan mag ie draaien in een discotheek hier in de buurt :)

thanks!

Heb ook alleen maar goede verhalen gehoord over de laatste editie van Loudness. Kan ook niet anders, laatste 3 keren was 't ook super dik :#

Raar.. Normaal lees ik dat Loudness echt een mooi feestje is..
Op thrillogy & hardbass waren ook gigantisch veel mensen koekiewaus...

Ff wat anders;
zouden jullie voor een vriend van me wat willen doen?
http://soundcloud.com/simonhaha/conquest

ff 'liken', dan mag ie draaien in een discotheek hier in de buurt :)

thanks!

Site doet het niet sjef. Maar mag die dan in Highstreet draaien?
11mei trouwens de Noise Controllers hier in de kroeg zie ik net :#

Status
Not open for further replies.
Back