Die kleine area's zijn juist baas, hoor je nog eens wat nieuws. Gewoon rondjes lopen en overal langs gaan. Die hardstyle/hardcore nummers heb je al geluister op de weg naar Weeze
Dit jaar kan ik helaas niet. Zit in new york ;(
Probleem is gebrek aan bobs, jullie geen last van? Iedreen zit aan de tikkels dus dan wordt het zo'n gezeik..:'( Dan vinden ze het weer te duur :x
a.s. weekend t festivalseizoen maar inluiden op Daydream. Dikke lineup voor dat geld iig! vorrig jaar was zeer dikke editie, alleen dit jaar op een nieuwe locatie dus ben benieuwd.
Dit jaar kan ik helaas niet. Zit in new york ;(
Probleem is gebrek aan bobs, jullie geen last van? Iedreen zit aan de tikkels dus dan wordt het zo'n gezeik..:'( Dan vinden ze het weer te duur :x
Alsof New York zo'n straf is om te zijn. Maar dat van gebrek aan bobs heb ik gelukkig nooit last van. Meestal rijd een vriendin van me die sowieso niks gebruikt, en anders een maatje van me die sowieso niks gebruikt. 10tje benzine geld en daar een paar Redbull en ze vinden het prima :winner:
Beste maat uit de groep gebruikt en drinkt niets, dus hier is dat ook ideaal!
En zodra we met een groep groter als een mannetje of 7/8 gaan gooien we er een busje tegen aan!