Dat zeker.. zou mijn 7e of 8e keer worden maar no-way dat ik nog ga. Vorig jaar was ZO kut. Lokatie ruk, parkeerplaats duurde 4-5 uur voordat we uberhaupt reden. Strand had gewoon iets en vind het nu geen Defqon meer. Zijn genoeg andere festivals!
Tomorrowland is echt Geweldig! 1 Festival en zoveel verschillende stylen samen, het is echt fijn dat je soms eens kan afwisselen!
Ga je het volledige weekend of 1dag?
Almere was inderdaad wel ge-wel-dig 8) Wie weet is Biddinghuizen ook wel wat mits het weer meezit. Vorig jaar was in ieder geval schijt Niels kaartje voor Pussylounge is verkocht hoorde ik net
Ja almere was echt baas! 8)
Laatste keer dit voor mij, 5de keer en zo vet is het niet meer.. Beter een keer naar q-base.. Ben daar nog nooit geweest Veels te ver weg..
De rit naar Qbase moet je er gewoon een keer voor over hebben. Een geweldige ervaring :7 Wij zitten ook ruim 3 uur in de auto voor we er zijn maar toch +ralf+
Ja hoorde dat dat ziek lang duurde, wij waren nog na afterparty tot 4 toen wel gelukkig mooi in 1x het terrein af kunnen rijden. Maar hoorde van maten dat ze om 3 uur er nog stonden. Gelukkig dat ik nog na die after geweest ben
Ja almere was echt baas! 8)
Laatste keer dit voor mij, 5de keer en zo vet is het niet meer.. Beter een keer naar q-base.. Ben daar nog nooit geweest Veels te ver weg..