Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #14

Status
Not open for further replies.
Dat zeker.. zou mijn 7e of 8e keer worden maar no-way dat ik nog ga. Vorig jaar was ZO kut. Lokatie ruk, parkeerplaats duurde 4-5 uur voordat we uberhaupt reden. Strand had gewoon iets en vind het nu geen Defqon meer. Zijn genoeg andere festivals!

2e keer Defqon dit jaar.. Hopen dat het weer beter is dan vorig jaar (kan haast niet anders :D)

5e keer hier :P

Vorig jaar was kut :P Sowieso is deze locatie imo een stuk minder dan die in Almere.

Vind ik juist van niet. Ik vind het een hele verbetering, had altijd een grafhekel aan dat zand.

Ik zoek trouwens nog een kaartje voor Pussy Lounge at the Park in Breda voor een vriendin van me. Help? Iemand? :)

Gister naar rebirth geweest, prima feest. Werd lekker gedraaid en sfeer was ook goed.
Buiten was wel frisjes, in tent was lekker temperatuurtje :)

Tomorrowland en defqon dit jaar :)! Vooral tomorrowland lijkt me gaaf WAT een DIKKE aftermovie zeg van 2011

Tomorrowland is echt Geweldig! 1 Festival en zoveel verschillende stylen samen, het is echt fijn dat je soms eens kan afwisselen!
Ga je het volledige weekend of 1dag?

5e keer hier :P

Vind ik juist van niet. Ik vind het een hele verbetering, had altijd een grafhekel aan dat zand.

Ik zoek trouwens nog een kaartje voor Pussy Lounge at the Park in Breda voor een vriendin van me. Help? Iemand? :)

Zou ook mijn 5e worden :P

Echt? Vind zo aan 't strand veel mooier :W

Niels ik kan waarschijnlijk wel een kaartje voor je regelen. Kerel wilde er wel 50 euro voor dacht ik ?

Defqon Almere was beter 8).

En inderdaad Mini-G, die parkeerplaatsen daar holy fuck! 12 uur in de auto, half 4 het terrein pas af :X.

Almere was inderdaad wel ge-wel-dig 8) Wie weet is Biddinghuizen ook wel wat mits het weer meezit. Vorig jaar was in ieder geval schijt :p Niels kaartje voor Pussylounge is verkocht hoorde ik net :(

Ja almere was echt baas! 8)
Laatste keer dit voor mij, 5de keer en zo vet is het niet meer.. Beter een keer naar q-base.. Ben daar nog nooit geweest :( Veels te ver weg..

De rit naar Qbase moet je er gewoon een keer voor over hebben. Een geweldige ervaring :7 Wij zitten ook ruim 3 uur in de auto voor we er zijn maar toch +ralf+

Defqon Almere was beter 8).

En inderdaad Mini-G, die parkeerplaatsen daar holy fuck! 12 uur in de auto, half 4 het terrein pas af :X.

Ja hoorde dat dat ziek lang duurde, wij waren nog na afterparty tot 4 toen wel gelukkig mooi in 1x het terrein af kunnen rijden. Maar hoorde van maten dat ze om 3 uur er nog stonden. Gelukkig dat ik nog na die after geweest ben :)

Ja almere was echt baas! 8)
Laatste keer dit voor mij, 5de keer en zo vet is het niet meer.. Beter een keer naar q-base.. Ben daar nog nooit geweest :( Veels te ver weg..

Goede keuze, ga je veel plezier van hebben ;)

Q-base vind ik enigste dikke feest van q-dance!

Status
Not open for further replies.
Back