This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #14

Status
Not open for further replies.
Volgende week royal splash voor de 1e keer, ik ben benieuwd ..

Pff poppie joppie feest. 1 keer geweest maar never nooit meer. Stelletje anabole mongolen die alleen maar wijs lopen te doen.

Het kan wel leuk zijn mits er niet van die zwaar opgefokte figuren rond lopen.

Nog mensen van hier die naar Dreamfields gaan? Vorig jaar was echt dik! En de line-up van dit jaar is :W

Pff poppie joppie feest. 1 keer geweest maar never nooit meer. Stelletje anabole mongolen die alleen maar wijs lopen te doen.

Het kan wel leuk zijn mits er niet van die zwaar opgefokte figuren rond lopen.

Hahaha, ja die heb je overal rondlopen, heb nooit last van die lijpo's moet er altijd wel om lachen eigenlijk! +ralf+

Stoer terug kijken<] haha

Crap. Heb in de haast alleen gekeken naar de prijs en 2 kaarten besteld. Nu blijkt dat 't Extended kaarten zijn met gespreide betaling. Moet ik dus nog een keer €140,- betalen :X En ik wil niet eens 2 dagen...

Ff e-mailtje gestuurd of ik m'n geld terug kan krijgen. Dan maar geen Defqon...

Als die belgen daar net zo los gaan als op i love techno dan zit het wel goed .. Lijkt er wel op in dat filmpje

Ik ga wel naar defqon.. Zal wel de laatste keer zijn, commercieel kutfeest is het geworden dat enorm wordt uitgebuit.. Anyway, ik heb 1 kaartje over van een vriend die toch niet meegaat, dus als hier iemand nog een kaartje zoekt voor de normale prijs dan mag die een PM sturen..

Dat was/werd het 5 jaar geleden ook al

Doe er iig niet meer aan mee. Volgende week, mits het weer goed zit naar Hardshock.

Zit ook te twijfelen of ik wel naar Skrillex in de HMH ga. Partij snelweg jagen voor 2,5 uur feest en benzine is ook niet het goedkoopst momenteel.

Status
Not open for further replies.