Zaterdag gaan o.a. |Roy| en ondergetekende niet naar Masters maar naar Hardstyle Rockers in de Eclipse (voorheen Outland). Leuk Fusion feestje , stuiteren op die bewegende vloer +ralf+
Zaterdag gaan o.a. |Roy| en ondergetekende niet naar Masters maar naar Hardstyle Rockers in de Eclipse (voorheen Outland). Leuk Fusion feestje , stuiteren op die bewegende vloer +ralf+
Dat gaat helemaal goed komen. Nikes zijn ook weer schoon dus die kunnen er ook weer even tegenaan :7 En Koen en Nick geef maar een brul als je me ziet.
Ben benieuwd, nog geen zin maar dat komt later wel. Eerst moeten we nog naar feestje ergens in België. En daarna door naar hardstyle rockers.
Al baal ik wel dat er geen masters of hardcore inzit dit jaar. Had toch wel ontzettend zin om daarheen te gaan. Maar financieel zit dat er dus niet in. Huis kopen kost wel ontzettend veel. Hopelijk volgend jaar weer flink kunnen genieten van de feesten als ik eenmaal in me huis zit en alles gekocht is.
Zo hier ook weer thuis van Masters. Was wel leuk maar niet zo spectaculair als vorig jaar volgens mij. Des al niet te min heb ik me goed vermaakt, Koen en Nick nog even gemeet. Eens kijken of ik kan slapen , zal wel niet natuurlijk:|
Ik vond het een beetje tegenvallen. Scantraxx SWAT vorig jaar was véél beter. Geluid was slecht. En dan het eind. Begint het eindelijk beetje mooi te worden en denk je dat je nog anderhalf uur hebt, kondigen ze aan dat het een uur eerder stopt ivm zomertijd. Ook echt onvoorzien natuurlijk. :L
Ik zag er nog vrij nuchter uit :7
Vond de afsluiter van Sickest Squad ook wel heeel gruwelijk hoor , laatste beetje energie wat ik nog had er daar ook uitgegooid. En op de terug weg in de auto gewoon inslaap gevallen. Toen nog bij de BOB die jarig was stukje taart gegeten en rond 12 uur was ik thuis