Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #14

Status
Not open for further replies.
Zaterdag gaan o.a. |Roy| en ondergetekende niet naar Masters maar naar Hardstyle Rockers in de Eclipse (voorheen Outland). Leuk Fusion feestje :), stuiteren op die bewegende vloer +ralf+

Nog meer aanwezig?

Hopelijk doen ze daar eens wat aan die gladde vloer op de 2de verdieping. Dat kostte me laatste keer zo ongeveer me stuitje toen ik uitgleed :+

Zaterdag gaan o.a. |Roy| en ondergetekende niet naar Masters maar naar Hardstyle Rockers in de Eclipse (voorheen Outland). Leuk Fusion feestje :), stuiteren op die bewegende vloer +ralf+

Nog meer aanwezig?

Stond op de agenda. Financieel niet echt meer haalbaar.
Morgen ff kaarten bestellen voor Defqon :)

Over 2 weken teknixx :P Hele avond tek! :love:
Na Reverze heb ik het weer helemaal te pakken :')

Wat ik ook op partyflock las was dat het daar een dolle boel was :D

Op pf staan de mooiste verhalen. Vooral na een groot evenement, haha! Mooi als je ff niks te doen hebt de week erna. :+

Yeah!
Heeee Hoooo! :+

Villain moest eens mc-en, was de week na de feestfabriek volgens mij. Die stond tussen die 'hee-hoo'roepers mee te springen :D

Koen jou kwam ik vorige keer tegen bij try before you die? Als ik het me goed herriner samen met Nick :#

Edit: Kaarten voor Defqon zijn ook weer binnen :D

Last edited:
Dat gaat helemaal goed komen. Nikes zijn ook weer schoon dus die kunnen er ook weer even tegenaan :7 En Koen en Nick geef maar een brul als je me ziet.

Zo richting hardstyle rockers.

Ben benieuwd, nog geen zin maar dat komt later wel. Eerst moeten we nog naar feestje ergens in België. En daarna door naar hardstyle rockers.

Al baal ik wel dat er geen masters of hardcore inzit dit jaar. Had toch wel ontzettend zin om daarheen te gaan. Maar financieel zit dat er dus niet in. Huis kopen kost wel ontzettend veel:p. Hopelijk volgend jaar weer flink kunnen genieten van de feesten als ik eenmaal in me huis zit en alles gekocht is.

Zo hier ook weer thuis van Masters. Was wel leuk maar niet zo spectaculair als vorig jaar volgens mij. Des al niet te min heb ik me goed vermaakt, Koen en Nick nog even gemeet. Eens kijken of ik kan slapen , zal wel niet natuurlijk:|

Zo richting hardstyle rockers.

Ben benieuwd, nog geen zin maar dat komt later wel. Eerst moeten we nog naar feestje ergens in België. En daarna door naar hardstyle rockers.

Ik vond het een beetje tegenvallen. Scantraxx SWAT vorig jaar was véél beter. Geluid was slecht. En dan het eind. Begint het eindelijk beetje mooi te worden en denk je dat je nog anderhalf uur hebt, kondigen ze aan dat het een uur eerder stopt ivm zomertijd. Ook echt onvoorzien natuurlijk. :L

Zo weer beetje hersteld van Masters, goed vermaakt was alleen tegen het einde echt gesloopt.

Erna nog chill geafterd in het zonnetje ergens langs de Maas in het gras tot de avond. Kortom wel leuk weekend gehad.

Vond de live Noize Suppressor vs Mad Dog set wel gruwelijk trouwens :D

hst9wi.png

34q1nwz.png

Ik zag er nog vrij nuchter uit :7
Vond de afsluiter van Sickest Squad ook wel heeel gruwelijk hoor , laatste beetje energie wat ik nog had er daar ook uitgegooid. En op de terug weg in de auto gewoon inslaap gevallen. Toen nog bij de BOB die jarig was stukje taart gegeten en rond 12 uur was ik thuis :P

Status
Not open for further replies.
Back