This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #14

Status
Not open for further replies.
Wordt m'n 5e keer. Vooral omdat 't hier in de buurt is :+

Maar is wel echt een dik feest! Vorig jaar was ook wel mooi, maar Ground Zero hoort gewoon 's nachts

Heeft iemand hier trouwens nog een kaartje over voor Beat The Bridge? Voor een normale prijs. Of als je nog iemand weet...

Erwin, maatje van me heeft misschien nog 1 of 2 kaarten over lees ik net. Heb ff gevraagd of ze er nog zijn en wat ze moeten kosten

Teknixx was naiz Bart!
Erg veel oude nummers gehoord. Nog ff met de tek soldiers staan ouwehoeren. Ze vertelden dat ze misschien weer 'opnieuw' wilde beginnen. Werden weer wat vaker geboekt enzo. Toffe sound hebben die gasten!
En Lethal MG roste er weer 100 nummers in 60 minuten doorheen, zoals altijd

Gaat er 21 april nog iemand naar Black (BE) of Loudness? Wil wel graag naar 1 v/d 2, maar mijn vrienden spelen sjaak afhaak :/

Het nieuwe nr van A2 allstars toen er een technische storing was op Hard Bass..
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=9KKJcWuoom4&feature=relmfu"]A² Allstars - The Resistance [HQ+HD] - YouTube[/ame]

Mag van mij in het rijtje van G4H platen

Last edited:
Had je graag willen vergezellen Niels, maar helaas moet ik de boete voor het innemen van mijn rijbewijs nog betalen. En doe deze maand dus even rustig aan met feesten. Eerst volgende is Sickest Squad in Beesd. Daarna pak ik Queensday mooi even mee in Etten-Leur :winner: En geloof graag dat Teknixx goed te doen was :#

Hier ook naar Sickest Squad, zal wel aardig rammen worden daar!

Status
Not open for further replies.