Teknixx was naiz Bart!
Erg veel oude nummers gehoord. Nog ff met de tek soldiers staan ouwehoeren. Ze vertelden dat ze misschien weer 'opnieuw' wilde beginnen. Werden weer wat vaker geboekt enzo. Toffe sound hebben die gasten!
En Lethal MG roste er weer 100 nummers in 60 minuten doorheen, zoals altijd
Gaat er 21 april nog iemand naar Black (BE) of Loudness? Wil wel graag naar 1 v/d 2, maar mijn vrienden spelen sjaak afhaak :/
Het nieuwe nr van A2 allstars toen er een technische storing was op Hard Bass..
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=9KKJcWuoom4&feature=relmfu"]A² Allstars - The Resistance [HQ+HD] - YouTube[/ame]
Had je graag willen vergezellen Niels, maar helaas moet ik de boete voor het innemen van mijn rijbewijs nog betalen. En doe deze maand dus even rustig aan met feesten. Eerst volgende is Sickest Squad in Beesd. Daarna pak ik Queensday mooi even mee in Etten-Leur :winner: En geloof graag dat Teknixx goed te doen was :#
Had je graag willen vergezellen Niels, maar helaas moet ik de boete voor het innemen van mijn rijbewijs nog betalen. En doe deze maand dus even rustig aan met feesten. Eerst volgende is Sickest Squad in Beesd. Daarna pak ik Queensday mooi even mee in Etten-Leur :winner: En geloof graag dat Teknixx goed te doen was :#