This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #14

Status
Not open for further replies.
agja,.. komt goed
vriende van me zijn ook naar Qbase en Qlimax geweest en vonden het tegenover decibel ook vet dusja,. maarja ik zie wel zal wel goed komen!

Ik vond hardbass vorig jaar echt wel goed te doen. daarom dit jaar ook maar weer besloten te gaan.

overigens ook al kaarten voor emporium en dreamfields

Hardbass was vorig jaar ook wel tof ja, maar imo veeeel te druk. Ik wacht wel op de buitenfeestjes Alhoewel ik voor Loudness wel een uitzondering wil maken :#

Heb al wel tickets voor Beat The Bridge en Emporium

Ben ook een keer naar een SF meeting gekomen ja bij Qlimax was dat. Tegenwoordig dwaal ik als een malle door de mensen heen dus ik ga geen poging meer wagen

Hardbass was vorig jaar ook wel tof ja, maar imo veeeel te druk. Ik wacht wel op de buitenfeestjes Alhoewel ik voor Loudness wel een uitzondering wil maken :#

Heb al wel tickets voor Beat The Bridge en Emporium

Beat the bridge ook zojuist besteld. :#

even een vraagje met mensen die wel al vaker op een binnen feestje zijn geweest aangezien ik volgende week naar Hardbass ga,

Ik vroeg mij namelijk af wat voor tempratuur het binnen eigelijk is? aangezien het in een stadion is,. en normaal met voetbal wedstrijden het er toch nog niet altijd warm wil zijn.

Gewoon tropisch :+.

liep op qlimax 2010 met een shirtje en driekwartsbroek rond. Nog zweette ik als een otter
De wc was dan weer stervens koud. Vanaf halverwege de avond dan ook niet meer geweest :+

hard bass kaartje binnen trwns

Word ws een avondje Hardstyle ipv Pussy Motherfuckers Opeens wil een deel van de groep morgen naar Inception in crystal venue achja zal me vast ook vermaken daar.

En volgende week Hardbass Vond vorig jaar wel top voor een hardstyle feest

Hardbass is niks mis mee, dit word mn 4e keer?

''Vroeger'' werd het toch in het zilverdome gehouden? Toen ben ik er volgens mij ook 2x geweest, dat was pas vet. Alleen wel snikheet daar.

Ik ben er ook 4x geweest. Ook 1x in de Silverdome, dat was echt 10x beter imo.

Vorig jaar kwam ik de Gelredome binnen en stond 't complete veld bomvol, dan is bij mij de zin al snel weg. Wou dit jaar alleen maar vanwege de hoeveelheid bekende mensen gaan, want het feest zelf is imo lang geen 60eu waard.

Vond 't afgelopen jaar trouwens best fris

Doe mij maar de HMH :+

Status
Not open for further replies.