This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #14

Status
Not open for further replies.
Zo, net terug uit Antwerpen. Bass Events was wel lachen, volgende dag nog Cocoon @ Café d'Anvers meegepakt. Vier dagen in totaliteit waren echt geniaal.

@ Bartj: Paul Elstak ga ik ook wel misschien. Moet nog ff kijken. Zo sowieso ff kaartje halen voor H4L.

Hardbass uitverkocht :X

Als er nog iemand hier 1 of meer kaarten in de aanbieding heeft, heb ik daar bijzonder veel belang bij!

Moet ook nog kaarten voor Hardbass gaan regelen :X Godver dat geen werk begint me de strot uit te komen, iedere keer telaat met kaarten bestellen

Bart, kom je na een feest nu niet helemaal in zo'n zwart gat terecht als je geen werk hebt?

heb me trouwens op Qountdown super vermaakt! Maar wel weer genezen voor een half jaar ofzo.

Ja baalde ik ook van maar om nou zonder geld naar ene feest te gaan als ik het ticket ook kan verkopen en het ergens anders goed kan gebruiken is ook weer zoiets.

Dat moment in die wc was echt vaag

Na het O&N feestje van Bass Events en Cocoon de dag erna met |Roy| in Antwerpen, vanavond eens naar Arnhem; http://partyflock.nl/party/214271:City_2_City.html
City2City tour van Brennan Heart. Beschaafd feestje om de kerstvakantie af te sluiten denk ik :7

En in het kader van 'Herinnert u zich deze nog nog nog....'.... RUBEN R is er ook bij +ralf+

Doelde meer op depressief. Daar heb ik altijd wel een beetje last van aantal dagen daarna.

Nee niet echt ergens last van. Merk wel dat ik me makkelijker verveel , zeker als ik in het weekend ervoor een feestje heb gehad. Ben iig weer druk werk aan het zoeken. Ben benieuwd wat de controle arts zegt over wanneer ik weer mag werken. En Plant bij twijfel gaan he , twijfel vaak over naar feesten gaan dan krijg je zulke dingen :7 Volgende week eerste feestje van het jaar weer

Status
Not open for further replies.