Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #14

Status
Not open for further replies.
Nee iedereen liet het ineens afweten :x
Dus heb me maar in de stad vol laten lopen:+
Jij nog geweest?

yup, flink aan de whisky gezeten, vond alles wel prima :') haha
gister naar pokkekerstherrie geweest. Wat vet :# 't geluid van de 2000 - 2007 zaal ging echt absurd hard. Ik kan alleen nog steeds niet wennen aan die herrie die noisekick maakt. Een drilboor is onderhand hetzelfde 8P

Iedereen die Qountdown gaat veel plezier.

Kwam trouwens net dit tegen

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=cUQ5u8gjHfg&feature=g-all-u&context=G27fbb7aFAAAAAAAADAA"]Dirty Workz presents Hard Driver (Teaser) - YouTube[/ame]

Ben benieuwd , zal wel weer een of andere jump/tek act zijn. Maar hij staat iig in de line up van Reverze

Iedereen die Qountdown gaat veel plezier.

Kwam trouwens net dit tegen

[uatch?v=cUQ5u8gjHfg&feature=g-all-u&context=G27fbb7aFAAAAAAAADAA"]Dirty Workz presents Hard Driver (Teaser) - YouTube[/url]

Ben benieuwd , zal wel weer een of andere jump/tek act zijn. Maar hij staat iig in de line up van Reverze

Ik gok op hardstyle..

Complete line-up is bekend. Beetje jammer dat er geen 'harde' hardcore bij zit, maar ik vind het een dikke prima! Binnenkort maar weer eens vipkaartjes bestellen :#

Greg C staat er weer tussen, man wat kan die draaien :love:

Hardstyle:

Gunz4Hire
Zatox LIVE
Headhunterz
Wasted Penguinz
Code Black LIVE
Psyko Punkz
Wildstylez
Toneshifterz LIVE
The Pitcher
Frontliner
Audiofreq
Brennan Heart
Alpha2
Coone
B-Front
Slim Shore
Da tweekaz
Hard Driver
In-Phase

Hardcore:

Endymion
Evil Activities
Neophyte
The Viper
Korsakoff
Mad Dog
Art of fighters LIVE

Jump/tek:

Mark with A K
Dr Punk
Ruthless
Demoniak
Davoodi
Bestien
Gave
Greg c
transfarmers LIVE
reverze flashback
Lords of tek

Hosts:

MC DV8
MC Villain
MC chucky

Binnenkort ook maar eens kaarten bestellen. Altijd mooi Reverze +ralf+ Vanaf uurtje of 2 plek zat, dan zitten de belgen toch op de tribune :p

Haha ja, ik heb die mannetjes van de ehbo continu op en neer zien rennen met hun brancard :D Die belgen vielen bij bosjes om :')

Zo Qountdown was mij betreft een erg geslaagd feestje !

Vindt het alleen niet veel meer bijzonders dan een ander normaal Q-Dance party in de HMH...

Beetje jammer dat er werd afgesloten met hardstyle was wel tenminste raw..

maar ging weer flink hard, wat een geluid ! :7

Ga ik?
Heb nog geen kaartje of niks.. Weet ook niet of ik wel ga dit jaar

Ik heb echt iets vets gevonden voor op een feest, maar ik ben mn fucking wachtwoord kwijt van paypal en een creditcard heb ik niet... FML :')

Status
Not open for further replies.
Back