superspnl Nick 28 September 2011 #621 1 uur en 50 min voor mij. Moet bijna altijd ver rijden Kom uit het zuiden van Limburg kwa feestjes niet echt ideale locatie
1 uur en 50 min voor mij. Moet bijna altijd ver rijden Kom uit het zuiden van Limburg kwa feestjes niet echt ideale locatie
::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 28 September 2011 #622 Hier ook 2,5 uur en reken daar de tussenstops bij. En zo heel erg boeiend vind ik die line up nou ook weer niet
Hier ook 2,5 uur en reken daar de tussenstops bij. En zo heel erg boeiend vind ik die line up nou ook weer niet
superspnl Nick 28 September 2011 #623 Het is geen super line up maar staan zeker paar leuke namen tussen. En sowieso top locatie en zal me er waarschijnlijk goed gaan vermaken Moet meestal na elk feest wel +/- 2 uurtjes rijden helaas.
Het is geen super line up maar staan zeker paar leuke namen tussen. En sowieso top locatie en zal me er waarschijnlijk goed gaan vermaken Moet meestal na elk feest wel +/- 2 uurtjes rijden helaas.
E evolution18 Maykel a.k.a Muis 28 September 2011 #624 JA! 26 november weer een club r_AW! 1 keer geweest, en gelijk verslaafd :#
Extera De oude Titera :) 29 September 2011 #626 minus 1 uur reistijd omdat je 2x zo hard kan in duitsland :+
E evolution18 Maykel a.k.a Muis 29 September 2011 #627 ::Michel:: said: Die pak ik dan ook wel mee :W Click to expand... dat moet! die sfeer vind je niet zomaar ergens, en de muziek en het geluid was ook top! terror is snel enzo, maar die industrial is echt harder en lomper! :#
::Michel:: said: Die pak ik dan ook wel mee :W Click to expand... dat moet! die sfeer vind je niet zomaar ergens, en de muziek en het geluid was ook top! terror is snel enzo, maar die industrial is echt harder en lomper! :#
RobertV Verrekte Mongol 29 September 2011 #629 Koen said: Nog mensen naar 'Try Before You Die' op 11 November? Click to expand... ik twijfel... als ik vervoer heb ga ik.
Koen said: Nog mensen naar 'Try Before You Die' op 11 November? Click to expand... ik twijfel... als ik vervoer heb ga ik.
ErwinZ GC Member 29 September 2011 #631 Me 2, maar nog totaaaaalll geen zin in! Zelfs nog over nagedacht om m'n kaartje te verkopen
E evolution18 Maykel a.k.a Muis 29 September 2011 #632 wij geven hier een party voor een zooi bekenden maatje van me heeft en hele grote schuur achter het huis, ff lol maken. was meer als grapje bedoeld, maar maken dr maar wat van :+ ik draai met een maat samen als the Exiled force en alleen als Poverdosis :+
wij geven hier een party voor een zooi bekenden maatje van me heeft en hele grote schuur achter het huis, ff lol maken. was meer als grapje bedoeld, maar maken dr maar wat van :+ ik draai met een maat samen als the Exiled force en alleen als Poverdosis :+
Dnstal Judas 29 September 2011 #633 Ik kwam dit net tegen! http://partyflock.nl/party/203316:Bloody_Sunday.html gratisch entree ook nog!
E evolution18 Maykel a.k.a Muis 29 September 2011 #634 dat is wel vaker, altijd wel prima te doen opzich. al helemaal omdat t voor niks is
maikel_rox MKIV 30 September 2011 #635 Inderdaad, Das al een aantal jaartjes! Eerst in de vorm van Sunday High, nu Bloody Sunday!
superspnl Nick 30 September 2011 #636 Koen said: Nog mensen naar 'Try Before You Die' op 11 November? Click to expand... Ja ook van de partij dan
Koen said: Nog mensen naar 'Try Before You Die' op 11 November? Click to expand... Ja ook van de partij dan
D dartmaster187 Well-Known Member 1 October 2011 #637 Weksel said: zaterdag xq italy :W Click to expand... Aanwezig.. zin in!:W