Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #13

Status
Not open for further replies.
We zullen zien, arena is in ieder geval een nogo!

Vond het met de feestfabriek nog best acceptabel, vooral onder het podium, nondeju, dat ging hard! :o
Vriend van me heeft daar een half uur gestaan, kwam terug en hoorde een nr. Vroeg ie aan mij
'nu hoort er toch een melodietje te beginnen?'
- dat is er ook...
'ohw..'

^^

Overigens verder nooit in de arena geweest..

Qore moet ik dus werken, mindcontroller was echt vet in januari, hopelijk valt de drukte een beetje mee ivm project.. In crystal venue moet ook ineens een dikke hc party zijn he!

Qore moet ik dus werken, mindcontroller was echt vet in januari, hopelijk valt de drukte een beetje mee ivm project.. In crystal venue moet ook ineens een dikke hc party zijn he!

Ja die hebben een paar DJs opgepikt van Project.. maar is een gare toko van binnen hoor ik. Mindcontroller hou ik niet echt van dus wacht wel lekker op HMH, altijd knallen daar! Jammer dat je moet werken dan, je komt wel naar TD toch?

Crystal venue is echt een boutlocatie vind ik, mij zie je er iig nooit meer.

Ik probeer er iig eerst een vaagheidsfeestje bij een maatje thuis er uit te slepen :P

Last edited:
Hier wordt het QORE en dan door naar Thunderdome :D

Kaartje voor qore binnen!
Thunderdome word 'm wss ook wel ja :P

Crystal venue is echt een boutlocatie vind ik, mij zie je er iig nooit meer.

Ik probeer er iig eerst een vaagheidsfeestje bij een maatje thuis er uit te slepen :P

Ben er van t voorjaar geweest met Inception. Was schijnbaar helemaal verbouwd na de Happydayzz..
Had er niet veel op aan te merken, erg vriendelijke beveiliging/personeel, geluid wat snoeihard ging, aardige zalen.. Ik snap niet waarom dat jij het dan zo`n boutlocatie vindt..

Dit wordt mijn 4e Thrillogy alweer :o

Voor mij ook, alleen de 1e editie gemist.

Vond het met de feestfabriek nog best acceptabel, vooral onder het podium, nondeju, dat ging hard! :o
Vriend van me heeft daar een half uur gestaan, kwam terug en hoorde een nr. Vroeg ie aan mij
'nu hoort er toch een melodietje te beginnen?'
- dat is er ook...
'ohw..'

^^

Overigens verder nooit in de arena geweest..

Geluid toen was echt bagger, op ene plek galmde het, andere plek was het zacht en weer andere plek ging het hard maar klonk het voor geen meter.
Enigste mooie aan arena is tijdens zomer dat smorgens tijdens licht worden je al die scheve bekken ziet :D

Leuke foto gevonden van Q-Base :P

w5huc.jpg

8P

Status
Not open for further replies.
Back