This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #13

Status
Not open for further replies.
Ik heb last minute afgezegd. Wilde gaan ipv Project... maar dit weekend toch maar een beetje rustig aan doen

have fun!

Haha ziet er frisjes uit op die foto Erwin! Man wel balen van project ook maar besloten weekendje pauze. Aankomende weekend dan is toch alweer Syndicate

Sla ik zaterdag het Limburgs Dagblad open staat er ook nog een artikel van me zelf op de voorpagina nog wel dik gedrukt :x Moet niet gekker worden 8P Ook belachelijk, zo ver ik weet is er nog nooit een onvoorwaardelijke straf voor alleen bezit van vuurwerk opgelegd.

gisteren naar club r_AW geweest....

GE-NI-AAL!!

mischien wel het beste feest waar ik ooit geweest ben...
dat geluid was sick en er werd ook te dik gedraaid :#

alles klopte daar, de sfeer was ook super goed onder elkaar.

dikke toppie dus

Leuke foto Erwin :+

Thrillogy voor de eerste keer in de Jaarbeurs begrijp ik dus?

Wat zijn de meningen over vorige edities van Thrillogy? Wel weer zin in een feestje

Weet iemand van wie het liedje is waar een vrouw zegt "you are a wanker" paar keer achter elkaar,. is ook op decibel gedraait geworden.

Iemand?!(A)

@Svenn21,

Bedoel je niet deze?
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=ri8OL5UW5jY"]TNT a.k.a. Technoboy 'N' Tuneboy - Uttawanka[HQ] - YouTube[/ame]

Die vocals altijd van Technoboy, Tuneboy en Stephanie8PIk moet er toch elke keer hard om lachen. Altijd hetzelfde!

Maargoed, iedereen zijn ding+ralf+

Ja ik wou er eerst heen, maar toch maar afgezegd, wou het iets rustiger aan gaan doen en aangezien mindcontroller ook aardig gek weekend was syndicate maar afgezegd, alhoewel ik er erg graag heen was gegaan !

Schijnt echt super dik te zijn die westfalehallen!

Zeg jij het tegen de BOB :+
No way dat ik dat klote eind ook terug ga rijden. Ben ik dan ook niet meer toe in staat:+

Status
Not open for further replies.