This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #13

Status
Not open for further replies.
Gelredome is inderdaad dramatisch.
Sla qlimax dit jaar ook mooi over 85 euro voor een kaartje zijn ze niet goed:L

Ga wel naar Masters of hardcore.

Gaan er nog mensen naar Thrillogy? beetje te vegrelijken met bijv inqontrol?

Zat eerst te denken om met een groepje naar qlimax te gaan, maar kans om kaartje te scoren is vrij klein

Gaan er nog mensen naar Thrillogy? beetje te vegrelijken met bijv inqontrol?

Zat eerst te denken om met een groepje naar qlimax te gaan, maar kans om kaartje te scoren is vrij klein

Ook present op Thrillogy , en qlimax kaarten zijn IMO de 85 euro niet waard. Of ze moeten het ineens zo omgooien dat het net als 2 jaar geleden was. Maar dat betwijfel ik , gezien het vorig jaar zo vreselijk slecht was.

Hardbass was dit jaar imo ook zwaar kut. Veel te veel volk.

Thrillogy ga ik sowieso wel weer heen! Ben benieuwd hoe 't is in de Jaarbeurs.

Qlimax kan mij ook gestolen worden Hoorde wel van veel mensen dat 't juist vorig jaar beter was.

Mij zie je niet meer in het Gelredome. Wat een afknapper is dat altijd. Ben er 5x geweest. En alle keren dramatisch!

Qlimax 2010 was echt bagger, 2009 was stukken beter.

Arena zuigt helemaal, kans is er dat qdance daar volgend jaar qlimax gaat houden.

Inderdaad ook wel benieuwd wat Thrillogy gaat doen in de jaarsbeurs. Nog nooit geweest voor feestje alleen voor motorbeurs en wat auto shows

Ook present op Thrillogy , en qlimax kaarten zijn IMO de 85 euro niet waard. Of ze moeten het ineens zo omgooien dat het net als 2 jaar geleden was. Maar dat betwijfel ik , gezien het vorig jaar zo vreselijk slecht was.

Idd, 85,- is qlimax echt NIET waard. Voor een 10tje minder sta je op Defqon bij wijze van. Daar krijg je echt veel meer voor terug. Daarbij komt dat het vorig jaar idd ruk was. 2009 vond ik dan weer heel gaaf!

Hardbass was dit jaar imo ook zwaar kut. Veel te veel volk.

Thrillogy ga ik sowieso wel weer heen! Ben benieuwd hoe 't is in de Jaarbeurs.

1x bij Thrillogy geweest in de brabanthallen. Was toen prima te doen Wil dit jaar eigenlijk ook weer..
Hardbass 2011 vond ik al stukken beter dan qlimax 2010. Maar Reverze 2011 ging echt nergens over. Dat was beter dan qlimax & hardbass bij elkaar! Onverwacht een superfeest

Inderdaad ook wel benieuwd wat Thrillogy gaat doen in de jaarsbeurs. Nog nooit geweest voor feestje alleen voor motorbeurs en wat auto shows

Was met Thunderdome 2008 in de Jaarbeurs. Prima te doen hoor!

Mijne ook nu ik er zo over na denk :#
Was blij toen ik als 17 jarige koter op een feest voor 18 binnenliep
Was mijn 2de echt grote feest.

Status
Not open for further replies.