This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #13

Status
Not open for further replies.
Waar is dat feestje 11 februari?

Haha kom ineens deze foto tegen van hardcore italia

Opeens superspnl

Haha vet man Was wel mooi feestje heb me echt goed vermaakt. En hele avond flink staan stampen daar voorraan. Heeft soms toch ook wat die kleinere feesten als je oog in oog staat met artiesten voorraan.

Afgelopen zaterdag nog na locaal hc feestje geweest ook wel vet alleen duurde het niet zo lang. Verheug me nu al op zaterdag na Project kijk ik al lang uit Echt goed vermaakt vorig jaar daar!

WAT DE FAKKKKK????? Project Hardcore is afgelast sjezus heb hele jaar uitgekeken na dat feest. Was vorig jaar toch een van de feesten waar ik me het beste vermaakt hebt wat een tering zooi.

Je moet de bak in, dus maakt niet zoveel uit toch?

Ga nog in hoger beroep dus duurt nog wel even voor ik daadwerkelijk vast zit. En dat maakt het juist nog erger wie weet wanneer mijn volgende project hardcore is?

Had dit juist even nodig Heb hier serieus echt heeeeeeeeeeeeeel erg na uit gekeken. Al zwaar depresief door die veroordeling komt dit er mooi nog eens bij :s Ben je de weken en dagen aan het aftellen en dan 4 dagen van te voren gaat het doodleuk niet door.

Klinkt misschien stom voor sommige maar die feesten betekenen echt veel voor me gewoon even lekker los gaan. En dit feest heeft gewoon een beetje emotionele waarde voor me, omdat ik de laatste keer echt de avond van mn leven gehad heb daar.

Maarja wat doe je er aan mischien stel ik mijn ergen een beetje te erg aan maar baal gewoon als een stekker.

Status
Not open for further replies.