This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #12

Status
Not open for further replies.
Blij dat ik wel altijd rijd, gezeik moet ik echt niet aan denken

En ik sta harder te knallen dan mensen die van alles op hebben :7
 
Vervoer is hier een probleem. Normaal kunnen we altijd wel wat regelen, maar dit jaar toch wat lastiger ;(
 
Volgens mij wordt het een HEL met de auto, als je de weg naar Biddinghuizen pakt dan is alles 1 baans dus gaat een chaos worden met naar huis etc ;/
 
Dat is 't toch altijd al, maakt niet uit waar :+ Bij Emporium zijn we tot 00:45 op 't terrein gebleven, toen was de parkeerplaats bijna leeg
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=Lz1tJ2IxY5M"]YouTube - ‪Intents Festival 2011 - Official Aftermovie - The Harder Styles‬‏[/ame]

Wat een dikke aftermovie zeg! :~ Jammer dat ik er niet bij was!
 
Valt me vooral op dat ze Bavaria hadden.

Maar was vrijdag trouwens nog ff wezen kijken bij Happy Hardcore night in de Hollywood. :L Stond op gastenlijst anders was de barrière van de locatie al teveel geweest waarschijnlijk.
Panic en Darkraver knalden wel lekker. Paul E. was me wat teveel hitjes, begon me er een beetje aan te irriteren op het laatst.

Nog ff afgesloten met Waxweazle. Was uiteindelijk toch nog best mooi eigk.
 
Word rond 10 uur door 2 dames opgehaald die eigenlijk altijd rijden :7 Nooit gezeik met nuchter blijven , gezien 1 van de 2 toch niks gebruikt en dus altijd terug rijd. Mooi geregeld met feesten , beetje benzine geld en voila.

Alleen jammer dat het dik 2 uur rijden is vanuit hier maarja Fles cola en malibu mee en GAOn
 
Ik hoop iig dat de heenweg een beetje goed is als ik mijn auto gefixed krijgt. Golfje ligt eigenlijk veel te laag voor naar een feest te gaan
 
Pfff zelfs ik heb zin in defqon. Vond het verleden jaar echt om te huilen. Dit jaar ga ik me niet verplicht voelen om bij iemand te blijven in ieder geval. Ga gewoon me eigen gang is altijd veel leuker. Lekker in me eentje rondbanjeren genoeg en naar dingen die ik niet wil missen.

Hoef ik tenminste niks te horen waar ik geen zin aan heb.
 
Negative A :'(, wat vind ik dat een k* muziek! Irritante breaks net als ophidian, ook zon maffe stijl.. Laat het toch mooi klepperen man!

Wellicht noisecontrollers dus op red.. Geen straf !

edit: Neophyte vs partyraiser :W!!
 
Ja desnoods samen met neophyte, want die staan er toch al..

Black weer open air? Dat was echt het beste van afgelopen festival jaar!!! Buiten op hardcore rammen!!
 
Status
Not open for further replies.