This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #12

Status
Not open for further replies.
Fucking veel zin in zaterdag! Loudness! 8)

Morgen misschien nog Dangerouzmind. En zondag misschien XXlerator

Ik kan ook niet wachten op loudness.

Is wel weer lang geleden dat ik op een puur hardstyle feest ben geweest. Dus ik zal wel veel nieuwe nummers horen.
 
Lol was nog wezen stappen in valkenswaard. Aardig eindje wandelen met je zatte klote naar de camping:+
:W
Als je nou maar niet gaat vertellen dat jullie die gasten in de B&N waren:X

Vragen ze eerst aan een maat waar ze coke kunnen halen, die maat wijst gewoon een kroeg aan zonder te denken dat ze daar iets zouden kunnen krijgen. Staan wij een halfuur later in een andere kroeg staat die groep helemaal loesoe te gaan met shirt uit en alles8P8P8P
 

haha coke hadden we zelf bij en shirt uit in een cafe doe ik ook nooit:+

maar hoe die tent heette waar we waren weet ik niet. Weet wel dat de terugweg 2x zolang was
 
Kreeg gisteravond ook telefoon, maat had nog kaartje over, en hij wou niet alleen gaan, dus keuze was snel gemaakt. Loudness tonight

Hou alleen helemaal niet van raw hardstyle, maar we maken der wat van, als er partyminded people zijn komt het meestal toch wel goed.
 
Ik zit mezelf echt helemaal gek te maken. Heb echt zo'n zin in vanavond!

vooral met dit soort nummertjes
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=_O_WgwxyYAg"]YouTube - Catatonic Overload - The Sexual Thrill[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=0t9xhq44-pI"]YouTube - Crypsis & DJ Thera - If All Fails (HQ/HD Preview)[/ame]

vooral deze vanaf 2:25
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=Qp9Fe9t2bXU"]YouTube - Afflictive - Breadstick (DJ Thera Slowed It Down Mix)[/ame]
 
Ik heb zinnn in vanavond! :W Ben nog wel beetje brakjes nadat ik pas om 7 uur vanochtend de kroeg uit kwam rollen :+ Maar dat gaat wel goed komen
 
Godsamme wat een dik feest. Zeg het niet gauw dat hardstyle hard gaat. Maar vandaag ving echt snoeihard. Dat geluid was ook niet normaal zeg hoe goed.
 
Ook weer thuis!

Echt een geweldig feest gehad! :W Was alleen wel erg warm imo. Maar gelukkig had ik m'n waaiertje :+

Uiteindelijk nog tijdje met Mini-G gestaan, rond gelopen :# En Intercooler gemeet.
 
Nu ook weer thuuus. Was dik feestje, had er een hard hoofd in toen ik er heen ging maar heeft een hoop verwachtingen overtroffen, Erwin nog even hand gegeven en wanksta nog wel zien staan. En die thera op het eind, haha wat een mafkaas :W
 
Black was ook wel weer mooi.
Main vond ik alleen niet zo veel aan tot 4 uur. Daarna kwam Avio en toen de hardcore8). Heb voor die tijd alleen maar bij de tek en bij een of ander klein area'tje gestaan waar ze snoeiharde hardstyle beukte9||6 Daar ging echt IEDEREEN los, 15 man ofso, maar écht vet:7
Zelfs de tek was beter dan de main, die breaks en dat volk op de main waren niet om over naar huis te schrijven:L

Al met al weer prima vermaakt:W
 
Ik ook, weet alleen echt niet wat te verwachten, volgens mij beetje amateuristisch feestje
 
Status
Not open for further replies.