geen last van gehad, je kan iig in het bios het voltage tot 2,4 instellen. volgens SPD draait mijn mem langzamer (PC5300 geloof ik) misschien dat hij daarom die 1,8 niet erg vond ofzo.
ik heb nu 2,6v op het mem gehad vonden ze ook niet zo erg
dan gaat het bij jou dus goed, maar als die wel de goeie snelheid uit SPD haald(snelheid die 2.1v wil), maar niet het voltage, gaat die dus 1.8 geven en boot die helemaal niet. Dus dan kom je nieteens in je bios om het goeie voltage in te stellen...
oke mensen, ik heb een probleem.
Ik heb altijd 2 HDD's gehad. Nu is sinds vanochtend mijn tweede HD er mee gestopt. bij 'deze computer' staat ie er niet meer tussen. Ik hoor ook geen rare geluiden of iets dergelijks. Ik heb schijfbeheer geprobeerd maar ook geen succes, ook hier wordt de tweede schijf niet meer gevonden.
Wat kan ik nog meer doen?
Erg blij mee :W Alleen ik raad iedereen aan die een Dell koop, om zo snel mogelijk alle onnodige troep die er opstaat eraf te gooien.. Gvd wat irritant zeg 8P
Erg blij mee :W Alleen ik raad iedereen aan die een Dell koop, om zo snel mogelijk alle onnodige troep die er opstaat eraf te gooien.. Gvd wat irritant zeg 8P
Dat is bij al dat soort computers, gewoon alles eraf gooien en zelf windows eropnieuw opzetten (met alleen programma's die je er zelf op wilt hebben).
Ghostje maken, en klaar ben je :winner:.
Ik heb best vaak als iemand me op msn een link geeft, bv van marktplaats of forum bv dat hij wel de site opent, maar dan niet doorlaad? er staan dan gewoon lege vensters zeg maar. en die kan je ook niet sluiten, althans er gebeurd dan niks? weet iemand wtf dat is