This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote computer topic #6

Status
Not open for further replies.
Even uitrekken naar de randen van het scherm en dan sluiten. En weer openen. En dan zou het als t goed is groter moeten zijn.
 
Rechtsklikken op snelkoppeling, Eigenschappen, tabblad Snelkoppeling, bij Uitvoeren:Gemaximaliseerd zetten. Dat moet m zijn.
 
nope had ik al geprobeerd...

volgensss mij. (want ik heb dat ook wel eens wat je bedoelt, echt irri)
gewoon openen, dubbel klik op de bovenste rand; dus de blauwe(bij xp) of zilver/groen.. sluiten en weer openen..
 
Tja, zoveel zie je dat nog niet imo, en het is ook echt iets voor de ervaren /vaak internettende tweaker , voor normale consument heeft dat toch geen zin.

Binnen nu en 1,5 jaar zal zo'n 50mbit abbo instap/casual worden, dus kan je net zo goed nu een tientje meer neerleggen voor een N router
 
Ja maar de vraag is natuurlijk, heb je het nodig? Nee, ik zie niet in waarom. Ik heb al jaren 20mbit en dat voldoet prima. Mn pa heeft al jaren 3mbit en dat voldoet prima. 90% van de computergebruikers doet er niet zoveel bijzonders mee hoor...
 
Waarom zou je jezelf beperken voor een relatief klein en eenmalig bedrag?
(Oudere) mensen maken ook steeds meer gebruik van wat snellere lijntjes..

Wanneer UPC & Ziggo uitrollen naar 300+mbit, zullen ze vast geen 3-6mbit lijntjes meer leveren.
 
Binnen nu en 1,5 jaar zal zo'n 50mbit abbo instap/casual worden, dus kan je net zo goed nu een tientje meer neerleggen voor een N router

Hebben ze binnen nu en 1,5 jaar overal glasvezel dan? Lijkt me niet:

[ir]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/bf/Stratix_FTTH_report_Figure1.png[/ir]

VDSL/VDSL2 (fiber tot de wijkcentrale, vandaar verder op koper) duurt ook nog vrij lang volgens mij, itt Belgie, ik zit nu op een VDSL2 lijn te werken namelijk
 
COAX FTW.

Toch lache dat het begon met een token-ring van 10mbit half duplex ( heb ik nog steeds op zolder liggen ), en nu al 350mbit over 1 aansluiting :W
 
Gewoon thuis. Beetje internetten, downloaden en gamen.

We willen binnenkort een andere moden + router. :W Dingen waarop ik moet letten wat glasvezel en sneheden betreft?
 
Redelijk oldskool
Hoe oud ben je dan?
Ga binnenkort met CCNA beginnen.... geloof dat daar ook wat token-ring in voorkomt, wel humor.

Het leuke is dat Token-ring nog steeds gebruikt word als protocol in moderne routers

Ik ben bijna 22 ( Nog 11 dagen :W ). Netwerkje gebouwd toen ik 11 was. Internet delen met een proxy server wat er altijd uit klapte

Maar ik kon wel Counterstrike Beta4 tegen mn pa spelen... Met een ping van 25 op je eigen netwerk 8P
 
Status
Not open for further replies.