Het grote computer topic #5

Status
Not open for further replies.
door deze stap voor stap handleiding te volgen :P : http://www.computertotaal.nl/web/show/id=815061/contentid=66198/page=1

(deze is dan voor vista, maar de procedure is hetzelfde)

Edit: Wat je ook kan doen bedenk ik me net, is een linux live cd gebruiken. Dit is iets minder veilig (je bios ed ligt nog wel gewoon open, net als je hdd enz) maar wel een stuk minder gedoe voor 1x een virus verwijderen. Het voordeel is namelijk dat je een compleet besturingssysteem op een dvdtje hebt staan, wat je gewoon kan draaien + dat er nauwelijks virussen zijn voor Linux. Stickie kan je dan laten scannen door bv een webscanner als http://www.virustotal.com/nl/

een paar goeie live linuxxen zijn bv Knoppix, Ubuntu of Damn Small Linux ;)
 
Last edited:
Ik zou er gewoon een hiren cd in gooien, en daarmee je usb stick formateren doe ik wel eens vaker..

Had pas een klant met taskmon (als ik het goed heb) die zet zichzelf ook overal op, als je bv je usb stick in een pc doet alleen al.. gewoon zo geformateerd
 
virtuele machine is in mijn ogen het veiligst :)

Dan prik je hem toch alsnog in een fysieke machine?

Ik zou inderdaad van je eigen pc de HDD's loskoppelen, en via een OS wat van CD af kan booten (Windows PE / Linux) formatteren, of met een Hiren boot cd.
 
Als die USB toch geformatteerd wordt, gooi hem dan gewoon weg, al die moeite en je hebt een nieuwe voor een paar Euro...
 
Idd 8P Als je nu een 2 gb stick koopt, is morgen de 4gb stick 2x zo goedkoop:D

Inkoopprijs van een 4gb usb stick is nog maar iets van 2 zoveel :D
 
effe een vraagje... het geluid van mijn laptop valt gewoon na enige tijd weg! als ik em dan opnieuw opstart of even in de stand by zet dan doet hij het weer. Er is laatst wel nieuwe vista geinstalleerd en toen deed hij het gewoon. maar nu opeens niet meer dus. Hoe is dit op te lossen? heb op internet iets over drivers gelezen? deze opnieuw installeren? en hoe doe je dat?
 
dat probleem heb ik ook als ik em in sleep of standby mode zet
ik krijg dit ook niet verholpen(asus)

aangezien ik mijn laptop terug heb gebracht voor reparatie
dit is ook een punt waar ik ze naar heb laten kijken.
 
ey gasten,

ik heb iets vaags, gister window blinds geinstalleerd, nu start ik net me laptop op en AL mijn instellingen zijn weg..

vista stond weer op engels, alle snelkoppelingen weg, alle wachtwoorden, mn IE links etc echt helemaal kaal is ie weer :X wtf ??
 
Heb ook altijd problemen ermee gehad. Eenmaal geïnstalleerd en ingesteld ( opties etc. ) weinig problemen mee gehad. Wel snel gedeïnstalleerd , vrat veel geheugen en de helft werkte niet ( zoek balk etc. ). Beetje jammer.
 
oke, nja heb nu vista opnieuw geinstalleerd..
gaf gelijk een paar spyware dingen aan, die op mn usb schijf staan..

die komt dus lekker niet weer op een pc van een ander.. :|
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top