Het grote computer topic #5

Status
Not open for further replies.
Hoi,

Ik zit er over te denken om een MSI X58 bord te halen icm een I7 prosessor.

Maar nu nu kan ik nergens vinden welke snelheid dd3 geheugen dit bord aan kan ?

de msi zou ik persoonlijk niet halen!! las een x een test op tweakers dat je beter de asus of ...... kon hebben(kan ff niet op dat andere merk komen)
 
ik heb even een vraagje over mn pc :)

mijn geluid doet t niet op internet, dus youtube etc. op windows media player doet hij het gewoon :rolleyes:

heb alles al geprobeerd, met firefox doet hij het ook niet

iemand enig idee?
 
Vraagje, ik starte gister mijn laptop op, en daar bleef het bij. Hij begon bij het laden van windows zo weer op nieuw met opstarten. Hij vraagt nog of ik in veilige modus wil op starten maar niks helpt!

Iemand een idee? Virus? Ik heb namelijk bestanden nodig die zich op de laptop bevinden, daarnaast staat ook al mijn schoolwerk van 4 jaar er op !

Maak je toevallig gebruik van AVG ? Vandaag @ stage namelijk 5 machines wat niet opstartten omdat AVG gisteren een update gave wat de user.dll als virus aanzag.
 
Ik heb er 8 gehad:D

user32.dll gaat het om in de system32 map. Even van de winxp cd of een andere pc pakken, en erop zetten en klaar :p


http://www.nu.nl/news/1831927/53/Virussoftware_verwijdert_per_abuis_systeembestand.html

Ja, vriendin had precies hetzelfde, vonden het al vaag!
Maarja bij de mediamarkt zo'n adapter gehaald voor 14 euro, werkte perfect!
Kan hem nog terug brengen en zeggen dat het niet werkte :+

Maar dat zal ws het probleem zijn, toch maar ff xp der overnieuw opgooien, dat wou ik sowieso al. Thnx voor de info iig :)
 
Maak je toevallig gebruik van AVG ? Vandaag @ stage namelijk 5 machines wat niet opstartten omdat AVG gisteren een update gave wat de user.dll als virus aanzag.

ik heb hetzelfde met 3 computers hier thuis :X
waaronder 2x mijn eigen pc..

sinds zondag geeft hij aan een Trojan te zien, namelijk :
Trojan horse Generic12.BDQ

op internet is hier niets over te vinden..
als ik op Heal of Move To Vault druk (AVG) dan klapt Windows vast en moet ik opnieuw installeren.. ik krijg dan eerst 1x blauw scherm met 0x000000F4
en daarna een scherm met C0000135 en hij kan een bepaald windows bestand niet vinden..

alles opnieuw geïnstalleerd en nu krijg ik weer die Trojan melding :X
beetje jammer..
hij staat op een schijf waar al mijn Installs, downloads en andere bestanden staan.. dat geef AVG aan..

iemand nog meer ervaring of oplossing voor dit stukje rommel ? 8P
 
Ehh, mischien ff terug lezen:D?

Komt omdat user32.dll word verwijderd ;)
PM maar als je een goeie versie nodig hebt ervan.. die moet je enkel terug plaatsen in de system32 map
 
flashplayertje verneukt?
Browserinstellingen slecht (owh wacht, FF doet ook niks :+)
netwerkinstellinge slecht
miss firewall (beetje vergezocht, mr ok, you don't die trying :P)
 
werkt allemaal niet,
tot nu toe dit veranderd:
nieuwe macromedia flasch geinstalleerd, 8,9 en 10 geprobeerd,
alle volumeschuiven open
goede geluidskaart geselecteerd
firefox geprobeerd

heb al verschillende computerforums nagezocht maar heeft niet geholpen,

hoe kan ik btw mn instellingen wijzigen op internetexploder zelf, het kon zijn dat het daar aan lag maar weet niet hoe ik ze moet openen :+

op wmp doet t geluid het gewoon dus :rolleyes:,
heb het probleem sinds ik windows opnieuw geinstalleerd heb,
mss dit eens opnieuw doen en wat beter opletten oid?

gr,
 
aah, dan zou het ook nog zo kunnen zijn dat je driver niet goed/gewoon niet geinstaleerd is ;) ff googlen op je merk en type zou wonderen (kunnen) doen ;)
 
Prima systeem. Ik heb het zelf alleen niet op MSI bordjes, vooral niet op de Neo reeks. Broertje heeft er al 4 versleten dit jaar. :D Ik koop zelf mijn hardware alleen maar bij Alternate, voornaamste reden omdat het in de buurt zit en ik het altijd gewoon direct ga halen. Meestal zijn ze redelijk aan de prijs, goedkoop zijn ze zeker niet. :P

Welke mobo zou ik dan beter kunnen nemen?
 
Mijn zusje heeft een USB-stick met een virus er op. Nu hebben we geen pc "over" om ff er in te prikken en een her-install te doen dus wil ik het op haar pc doen -> formatteren.

Nu blijft er alleen het risico dat als ik m er in prik dat het virus op de pc terecht komt. Ik las onlangs ergens iets over een soort van veilige omgeving waarin je dit soort dingen wel kon uitvoeren maar het virus geen kwaad kon. (gepost @ ftd). Iemand een idee hoe dit heet?

edit: SandBox.. gevonden! hmmmz of toch niet :S
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top