Nou heb ik vandaag dat groene blok gehaald bij de gamma, maar dat ding is knetterhard...Is dat de bedoeling?? Want die borstelkop neemt helemaal niks op...Ik denk dat dat blok is uitgedroogt.. Zou iemand me kunnen vertellen waar ik zo'n tube Belgom kan kopen???
Hij neemt idd wel "wat" op, ik kan wel met dat blok op mn carterdeksel wrijven en dan met de borstel uitpoetsen..Had wel verwacht dat t iets makkelijker zou zijn
Weet iemand waar ik belgom kan kopen??
Had verwacht dat dat groene blokje iets zachter zou zijn, dat dat makkelijker zou zijn
Ik zit er wel lang genoeg op te schuren hoorHmm.. sorry, maar dan denk ik toch echt dat je niet goed genoeg schuurt met 2000. Althans, niet lang genoeg.
2000 is btw wel TÉ vindt ik. Heb tot nu toe me beste ervarin met 1200WP.
grtz ant
Ik zit er wel lang genoeg op te schuren hoorEn ik schuur btw met wd40 en als je wat verder gaat dan 1200 zal je tog niet krasjes gaan zien?
Had verwacht dat dat groene blokje iets zachter zou zijn, dat dat makkelijker zou zijn
beter ga je zelf eens beginnen met polijsten, alles op u spirit is gewoon al gepolijst gekocht, zo hebt ge toch geen voldoening :?hoort hier meschien niet thuis maarja
omdat jullie dat hier allemaal zalig kunne wou ik
eens horen of iemand mss een rox voorvelg voor me kan doen ?
grtz en thx
Hoe kan het dat ik iedere keer allemaal kleine krasjes krijg als ik ga polijsten xD
Ik schuurt tot korrel 2000 en polijst met een lappenschijf van de gamma en het groene blok van de gamma. Boormachine op de hoogste stand.
Iemand die weet hoe ik dit kan vermijden?
Dat dacht ik dus ook alje doet duidelijk wat fout.
Gebruik je dremel troep ofzo?
die lapjes spatten al uitelkaar als het ding niet eens aanstaat.
Boormachine volle toeren en die lappenschijf erop, en erop houden!
dan smelt het en neemt het alles op.
beter ga je zelf eens beginnen met polijsten, alles op u spirit is gewoon al gepolijst gekocht, zo hebt ge toch geen voldoening :?
Dat is de lappenschijf die die krasjes maakt, de schijf die jij gebruikt is gemaakt om te voorpolijsten, normaal moet er nog een lappenschijf nakomen die 10X zo zacht is.