Het grote "bling bling" topic #2

Status
Not open for further replies.
Nou heb ik vandaag dat groene blok gehaald bij de gamma, maar dat ding is knetterhard...Is dat de bedoeling?? Want die borstelkop neemt helemaal niks op...Ik denk dat dat blok is uitgedroogt.. Zou iemand me kunnen vertellen waar ik zo'n tube Belgom kan kopen???

Is idd erg hard, maar die borstelkop neemt wel wat op hoor, gewoon lang genoeg erop houden en als het kan een beetje kracht zetten :)

Hij neemt idd wel "wat" op, ik kan wel met dat blok op mn carterdeksel wrijven en dan met de borstel uitpoetsen..Had wel verwacht dat t iets makkelijker zou zijn :P

Weet iemand waar ik belgom kan kopen??

Zag laast en auto site als 17,50 (dacht ik)
Zal nog is opzoeken;)
Voor de rest je met met en goede toere in het polijstblokje komen;) 1 min aan 2 mins over je caterdekes gaan (gewoon droog schoon keuken rol papiertje er over BLING;)

Had wel verwacht dat t iets makkelijker zou zijn

Wat is er moeilijk aan dan,vraag ik me af.?
..

Hij neemt idd wel "wat" op, ik kan wel met dat blok op mn carterdeksel wrijven en dan met de borstel uitpoetsen..Had wel verwacht dat t iets makkelijker zou zijn :P

Weet iemand waar ik belgom kan kopen??

autoonderdelen winkels, motorzaken. Potje kost €13.50 ofzo, heb ze ook wel is goedkoper gezien.

17.50 is wel erg duur hoor delano :X

Hoe kan het dat ik iedere keer allemaal kleine krasjes krijg als ik ga polijsten xD
Ik schuurt tot korrel 2000 en polijst met een lappenschijf van de gamma en het groene blok van de gamma. Boormachine op de hoogste stand.
Iemand die weet hoe ik dit kan vermijden?

Hmm.. sorry, maar dan denk ik toch echt dat je niet goed genoeg schuurt met 2000. Althans, niet lang genoeg.
2000 is btw wel TÉ vindt ik. Heb tot nu toe me beste ervarin met 1200WP.

grtz ant

Hmm.. sorry, maar dan denk ik toch echt dat je niet goed genoeg schuurt met 2000. Althans, niet lang genoeg.
2000 is btw wel TÉ vindt ik. Heb tot nu toe me beste ervarin met 1200WP.

grtz ant
Ik zit er wel lang genoeg op te schuren hoor:) En ik schuur btw met wd40 en als je wat verder gaat dan 1200 zal je tog niet krasjes gaan zien?

als ik denk dat ik weet wat je bedoelt moet je gewoon beter schuren met b.v. korrel 100 (in het begin dus)
bij mij is het schuren met korrel 100 ook altijd het meeste werk

hoort hier meschien niet thuis maarja :)
omdat jullie dat hier allemaal zalig kunne wou ik
eens horen of iemand mss een rox voorvelg voor me kan doen ?

grtz en thx

Ik zit er wel lang genoeg op te schuren hoor:) En ik schuur btw met wd40 en als je wat verder gaat dan 1200 zal je tog niet krasjes gaan zien?

-Gewoon met water schuren. niet WD40
-Polijst je met pasta? Dan is die waarschijnlijk te korrelig.
-Of je polijstborstel is versleten..

;)
grtz ant

Had verwacht dat dat groene blokje iets zachter zou zijn, dat dat makkelijker zou zijn ;)

je doet duidelijk wat fout.
Gebruik je dremel troep ofzo?
die lapjes spatten al uitelkaar als het ding niet eens aanstaat.

Boormachine volle toeren en die lappenschijf erop, en erop houden!
dan smelt het en neemt het alles op.

hoort hier meschien niet thuis maarja :)
omdat jullie dat hier allemaal zalig kunne wou ik
eens horen of iemand mss een rox voorvelg voor me kan doen ?

grtz en thx
beter ga je zelf eens beginnen met polijsten, alles op u spirit is gewoon al gepolijst gekocht, zo hebt ge toch geen voldoening :?

Hoe kan het dat ik iedere keer allemaal kleine krasjes krijg als ik ga polijsten xD
Ik schuurt tot korrel 2000 en polijst met een lappenschijf van de gamma en het groene blok van de gamma. Boormachine op de hoogste stand.
Iemand die weet hoe ik dit kan vermijden?

Dat is de lappenschijf die die krasjes maakt, de schijf die jij gebruikt is gemaakt om te voorpolijsten, normaal moet er nog een lappenschijf nakomen die 10X zo zacht is.

je doet duidelijk wat fout.
Gebruik je dremel troep ofzo?
die lapjes spatten al uitelkaar als het ding niet eens aanstaat.

Boormachine volle toeren en die lappenschijf erop, en erop houden!
dan smelt het en neemt het alles op.

beter ga je zelf eens beginnen met polijsten, alles op u spirit is gewoon al gepolijst gekocht, zo hebt ge toch geen voldoening :?

Dat is de lappenschijf die die krasjes maakt, de schijf die jij gebruikt is gemaakt om te voorpolijsten, normaal moet er nog een lappenschijf nakomen die 10X zo zacht is.
Dat dacht ik dus ook al:) Maar welke moet ik dan hebben? Want kan bij de gamma alleen maar krassenmakers vinden xD heb je mischien een foto?

grtz

Bij de meeste doe-het-zelf zaken hebben ze ook lappenschijven (kleinere) van Pirania (of hoe schrijf je dat), zo ook bj de Gamma (hier wel althans)
Die zijn kleiner en is zachter dan die grote lappenschijven die jij bedoelt.
Zorg bij die pirania (uitpoetsschijf) dat je boormachine op een hoger toerental staat dan bij grote lappenschijf. En poets het langzaam uit en ga niet druk op de borstels. gewoon heel lichtjes uitpoetsen..

Misschien een hele rare vraag:

Mijn remschijven zien er niet uit (gewoon die std dingen) is het mogelijk om die tepolijsten? Okey het blijft niet lang mooi maar wel voor eventjes 8P

Status
Not open for further replies.
Back