Het grote "bling bling" topic #2

Status
Not open for further replies.
tering, dat gepolijst hier ziet er strak uit gek!!

ikzelf heb t polijsten opgegeven, resultaat is erg netjes (met alsa polijst blokken) maar heb er de tijd niet meer voor om een setje sr velgen te polijsten..

voelt iemand zich geroepen om een setje velgen te polijsten (eentje helemaal kaal, andere niet) dan hoor ik het graag! pm me maar met prijs ed.

grtz Ken

Velgen doe ik gewoon niet ;).

En zit nu in een verhuizing ;).
Heb nu ook alle klanten af gehandeld, zometeen als we ingericht zijn in grotere loods dan neem ik weer spullen aan.

Oi

hier mijjn blinggg c21 :)
phto0001pu7.jpg

dsc00031em4.jpg

Vind het ook erg zonde :) Want z'n pijp kan je nooit echt mooi polijsten (denk ik )
Dus stuur hem maar door naar de verchromer, haha

hallo ,
ik ben nieuw hier maar zit er al een tijdje ;)
maar goed ik heb me carterkap van me aerox gepolijst maar moet nog afgewerkt worde .

(sorry voor de kwalitijd foto`s zijn met me telefoon gemaakt )

grt jere

godverdomme, begin met polijsten begint het gezeik weer.
ik heb nu een borstel die ik altijd gebruik, nu begint dat ding toch wel geen focking krassen te maken :/
moet ik meer pasta gebruiken ofwat is dat. allemaal krassen van die kut borstel :X

godverdomme, begin met polijsten begint het gezeik weer.
ik heb nu een borstel die ik altijd gebruik, nu begint dat ding toch wel geen focking krassen te maken :/
moet ik meer pasta gebruiken ofwat is dat. allemaal krassen van die kut borstel :X

Das balen idd... heb je een oude borstel? want die pasta op je borstel hard natuurlijk na enige tijd uit. Als je de borstel dan weer gebruikt, en dit vaak erhaald... word er veel pasta op de borstel uitgehard, en dat veroorzaakt krassen.... gewoon nieuwe lappenschijf halen!!

Status
Not open for further replies.
Back