ik wil deze pootjes wel eens zien in het daglicht of iig normaal licht...
ze zijn, voor zover ik kan zien, zéér netjes geworden dus ben benieuwd hoe t eruit ziet als t wat 'duidelijker' is
ik wil deze pootjes wel eens zien in het daglicht of iig normaal licht...
ze zijn, voor zover ik kan zien, zéér netjes geworden dus ben benieuwd hoe t eruit ziet als t wat 'duidelijker' is
ik neem aan dat de velg nog gespoten moet worden?
dan moet je hem gewoon polijsten en hetgeen dat gepolijst is moet je afplakken dan kan je hem recht afplakken en klaar is kees
Ow ja..zou goed kunnen, ik heb een TNT chrome carterkap nog nooit goed bekeken. Een chrome waterpomphuis van TNT heeft soiezo wel een laklaag ipv echt chroom. Dus ging/ga er eigenlijk vanuit dat TNT carterkappen ook een laklaag hebben.
Maarja, mocht het laklaag zijn. Gewoon met autopoets (voor universele lakken?) en mocht het een echte chroomlaag zijn, dan raad ik je Belgom chroom aan, daar onderhoud ik ook me chrome shizzle mee.
hallo ik heb een vraagje ik heb een yasuni c20 nou ben ik bezig met schuuren en zit op korrel 1000 de demper was aluminium kleur en is dat nu nog steeds nu is mijn vraag is die c20 demper wel te polijsten? volgens klasgenoot zou het al een beetje moeten (spiegelen)
(voor de duidelijkheid ik begon met korrel:240,400,600,1000)
als iemand het antwoord weet vertel het mij dan aub