je hebt ook lamellenschijven met een soort scotch brite sponsjes in verschillende "korrels", deze zijn heel geschikt voor polijsten. Mits je het met beleid doet natuurlijk, heb hier wel zo'n schijfje liggen, werkt prima.. .
zon schijf bij gamma 6. opzetstukkie voor boor 2 ofzo.
Schuurpapier 80 per velletje van 30x20 oid. dus reken maar uit, stuk of 10 velletjes ook 8 eu. niet bij gamma te koop alleen specialzaken vaak, boven korrel 400
belgom = 12 eu
Als jullie polijsten, polijst je dan eerst nog met borstels en pasta of ga je na schuren direct aan de slag met belgom op een doekje en gewoon poetsen?
En kan je bv ook belgom op een polijstborstel doen en hiermee gaan polijsten of werkt dit niet zo goed?
Ligt eraan.. als ik geen zin heb om goed te schuren, schuur ik tot 1000wp en ga met een machine aan de gang. Anders schuur ik tot 1500wp en dan alleen een doek met belgom.
ik doe altijd alleen maar doek direct na schuren. vind ik toch mooier resultaat dan boor.
aangezien ik niet echt een goede boor heb (om mee te polijsten dan, weinig rpm) doe ik gewoon met de hand. met dremel oid ben ik er van overtuig om het machine te doen voor mooier resultaat
belgom op de boor kan wel maar met hand = beter resultaat. gaat iig sneller!