Het grote "bling bling" topic #2

Status
Not open for further replies.
some of my things... hav to take fotos of the rest... will be putting a super bling bling surprise soon though... stay tuned!

DSCF0011-2.jpg

DSCF0012-1.jpg

boliteebs.jpg

DSCF1098.jpg

DSCF1102.jpg

P4150011.jpg

kben een newbie op polijst vlak
maar mij werd verteld dat je na schuren met 1200,
ook wel met krasvrije staalwol even na kunt gan voor een extra effectje voor het polijsten

iemand hier ervaring mee???

Ik wil mijn velgen gaan polijsten maar ik wil ze eerst laten stralen omdat er spik in zit. Maar nu kan ik dit bij een vriend van me laten doen maar hij zegt tot mn velge daarna in een of ander bad moeten en daardoor wordt het een stuk duurder want anders kunnen ze niet meer gepolijst worden. Nu is mijn vraag : Kan je na zandstralen nog wel gewoon polijsten ? Of wordt het dan doffer oid?

bvd Rush

huh? een bad?

naar mijn weten niet maar als je ze wil polijsten ken ze beter parelstralen ipv zand.. dat zand is nog aardig grof

maar je KAN wel nog polijsten na zandstralen? Of wordt het resultaat toch minder ? Of moet je dan gwn wat meer schuren? Want op die aanslag op mn velge schuur ik me ook rot xD

Hij heeft sr velgen en in 2 van de 5 spakenb zit een sorot van spik. Aanslag van iets en hij wilt ze bij iemand laten strallen en die zecht dat ze dan eerst in een speciaal bad moeten. En dan pas strallen. En of je ze dan nog mooi gepolijst krijgt of maak dit niks uit.

met stralen straal je de gehele coating en alle aanslag er gewoon af.
je houd gewoon puur alu. over.

bij zandstralen (groffer dan glasparelstralen) zal je gewoon wat meer moeten schuren.

verkijk je btw niet op het werk wat er aan zit. want kost echt uuuuuurreennnn

stop ook niet zomaar met een korrel en ga dan door naar de volgende. gewoon zo lang mogelijk doorgaan met de zelfde korrrel en dan weer iets fijner.

succes :D

hello,

heb zelf al aardig wat gepolijst leuk resultaat ook.
maar zijn er ook mensen die polijsen tegen vergoeding,want ik heb zelf SUUper weinig tijd.maar wil wel me scoot afmaken.

gaat om
tp carterkap
sr voorpootje,s

iemand die goed kan laat maar even wat weten via pm ofzo

greets youri

Je kan ook dit aanschaffen :D
Gaat het een stuk sneller mee tot korrel 400, moet je wel die andere opzetstukjes kopen.

cimg4099ft2.jpg

die opzetstukjes zijn wel handig. wesley je hebt btw wel een oldskool mousse de nieuwe heeft mooie gelhandgreepjes :P.

ik ge bruik gewoon deltaschuurmachine daar kun je voldoende mee schuren voor een normale aerox velg. de delen waar je niet bij kan schuur ik gewoon goed op met de hand. tot korrel 400 met schuurmachine en daarna door tot korrel 1200 met de hand + water.

na me examens maar weer verder aan me velgje :P

ik doe mee aan oldskool fotos:

106xai1.jpg

106x748.jpg

is me oude voorvork. zit nu een gloednieuwe in maar die wil ik ook nog een keer polijsten. maar weet niet zeker of dat tof staat met mijn kleurencombo: WIT met Rode binnenkappen.

projectjes nu: Aerox Achtervelg + Yasuni R«zwart gespoten :D

allebei even poliojsten als ik klaar ben met examens

Status
Not open for further replies.
Back