This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "bling bling" topic #2

Status
Not open for further replies.
Gisteren me bezig gehouden met mn remhendels, wat een werk om die ori lak er af te krijgen. Kben wel tevreden over deze maar zouden ze nog beter worden met belgom ofzo?

*foto*

let niet op de rommel

Die dingen zijn met 2 minuutjes 100% kaal en glad man, gewoon even stralen .

Weet iemand trouwens hoe je het beste een TP carterdeksel kan polijst..

Was vandaag begonnen maar wat een klote werk..
Hijs nog erger als een std deksel..

Kheb nu met verf afbijt alle verf eraf gehaalt..
Maar er zitten allemaal putjes (van het stralen?) in..

Nu het beste Glasparelstralen oid ? of schuren tot me handen er af vallen ?

En die korrel 2000 had ik gewoon bij de plaatselijk verf winkel hier gekocht..
Van het merk M3 en ze hadden zelfs 2500 ook nog liggen..

Ik heb idd een mouse liggen..
alleen dan kom je nog niet overal in de hoekjes..
dan word dus schuren tot me klauwen er af donderen haha :+
komt goed binnenkort zullen jullie het resultaat wel zien :W

Is idd flink op gestraald die tp carterdeksels.Die van mij is 2x verchroomd en nog zie je op sommigen plaatsen van die hele kleine putjes.

Heel simpel man,

eerst parelstralen en dan met de mouse met ongeveer korrel 200 overheen gaan en dan schuren met de hand van 180 naar 1200 en klaar ben je.

Ok is goed dan Jordy..

Geef ik dadelijk meteen ff me carterkap mee aan me pa..
Ff glasparel laten stralen en morgen met de mouse er overheen

ThQ

Ey kan me misschien iemand helpen? Ik zit met het probleem dat ik nu zip velgjes ben aant polijsten ( die ouwe mini sr velgen ) en de voorvelg is HELLEMAAL geschuurd van korrel 120/1200 van af 180 wp.
120 180wp 200wp 320wp 400wp 600wp 800wp 1000wp 1200wp Maar ik schuurde met wd40 geen probleem want de voorige x lukte het net zo en dat blinkte Super ( chek maar de velge 1/2 post terug die rox velg met kiesler velg en zwart hart )
Maar nu wilt het niet lukken bij die zip velgen het eenige andere is nu ik heb een ander boormachiene van 750 naar 700watt. Kan het hieraan ligge? Het word gewoon niet meer zo mooi als eerst nu is het doffer. En ik heb een soort van druppels op de velg kan dit aanslag zijn ? Is niet weg te poetsen en heb de velg gedaan binne 2 dagen. Of iets van zout op de weg misschien ? Ook heb ik nog vaage diepe krassen erin zo een diepe had ik nog niet met korrel 120.

Kan iemand mij helpen of blinkt dit materiaal gewoon minder ? Omdat het misschien ander staal is dan de rox velgen want zie wel klein verschil tusse de voor en achtervelg bij de rox velgen.

Normaal schuur je ook nooooit met wd40 maar gewoon met water...

Ik zou dus waterproof schuurpapier pakken met water !!
Gewoon nu ff met de hand netjes schuren en met een polijst borstel er over heen gaan !

*edit* Ff me polijstborstel op me waterpomp los gelaten

Last edited:
netjes!!

welk polijstmiddel gebruik jij?

ikzelf gebruik alsa (keiharde blokken van een zundapp stand vandaan) en daarmee word het ook supernetjes..resultaat zal ik hier nog we leens posten

Ik gebruik gewoon dat groene blok van de gamma :+
en daarna ga ik er nog eens met Belgom over heen om al dat zwarte prut weg te halen
Gaat goedd :W

KWB Blokkies zijn ook een aanrader. Alleen gaan ze bone snel op , maar als je er goed mee omgaat kan je met 1 blokje: 2 Aerox velgen en een Waterpompdeksel doen.

Idd, die zwarte prut kan je beter weg halen met Belgom dan met Wasbenzine

Waar kan je dan zo'n fijne korrel kopen (tot 1500 oid).. Autospeciaal zaak ook ofzo? Ik zou echt niet weten waar ik dat moet halen

Status
Not open for further replies.