Het Foto Uitlaat Topic

Status
Not open for further replies.
Deze uitlaat is natuurlijk niet van mij maar kreeg het plaatje gestuurd:

Pb280040.jpg
 
Stealth-EVO50 said:
NRX voor Area lijkt op shot, het is gewoon een nrx. Wordt als NRX verkocht dus.
Het is een NRX die ik heb gekocht, je kunt het ook zien aan de uitlaat ophanging die los kan. Een Shot kan volgensmij ook niet onder mijn blokophanging door, daarom heb ik deze maar gekocht :)
 
AeroxenSR4.jpg


SR C16, Mijn Rox met een Gianelli Reverse (oud model)


Dsc00186.jpg


Mijn Rox Gianelli SPL, SR Reverse (nieuw model), Aerox Gianelli Shot.


Meineauspuff.jpg


Mijn Rox met Yasuni R
 
Ik vertel er verder geen aars over, behalve dat het een prototype c21 handgemaakt is, en er maar ééntje van is..
Resultaten komen nog wel 8)

DSC808.jpg


Edit
Ik zal het toch maar toelichten, omdat ik weer gezeik krijg dat mensen meer van deze pijpen hebben gezien.. (zal geen namen noemen :rolleyes: ) Deze C21 komt bij Geertsma vandaan, mocht em pas kopen na de InterMot, omdat hij mee moest als showmodel. De conussen zijn anders, evenals de lengte van de pijp. Ik had ook de keuze:
* Gewone C21 die iedereen heeft
* C21 met gelaste bocht ipv de geperste bocht zoals hierboven genoemd
* C21 prototype, ding is handgemaakt, heeft geen laklaag, was geleverd met een handgemaakte aluminium demper met popnageltjes.

Ik heb dus deal met Geertsma gesloten dat ik er een gewone Yasuni demper bij kreeg, omdat ik die domweg mooier vind dat zo'n alu demper.. (Al was dat ook weer een stuk exclusiever geweest :rolleyes: )


-:-
 
Last edited:
Mark said:
Ik vertel er verder geen aars over, behalve dat het een prototype c21 handgemaakt is, en er maar ééntje van is..

Resultaten komen nog wel 8)



/edit, ja, hij is anders, check tail en de conussen zijn anders!

-:-

WTFK lekker appart een prototype C21!!!Geen prototype voor pia beschikbaar???

Voor de rest vindt ik dit topic nutteloss om 20 keer een C20 te zien.Als iedereen nou met een prototypeding kwam was het wat leuker.
 
wiwirast said:
WTFK lekker appart een prototype C21!!!Geen prototype voor pia beschikbaar???

Voor de rest vindt ik dit topic nutteloss om 20 keer een C20 te zien.Als iedereen nou met een prototypeding kwam was het wat leuker.


Beter lever jij geen commentaar, plaats je een foto, en weet je dat er niet eens een c21 is voor PIA...

hier mijnes:
afbeelding 014.jpg
@ mina verti:) Yas R
SOrry voor de size :X
 
dit is wel een appart ding volgens my, het is een polini funky ONDERLANGS

zat toendertijd op mn bw's en heb die natuurlijk zonder uitlaat verkocht

erg vel pijpie (in combi met goeie ouwe tijd corsa cilinder en 21 mm)

iemant die toevallig ook zo'n uitlaatje heb?

Picture007.jpg
 
wiwirast said:
WTFK lekker appart een prototype C21!!!Geen prototype voor pia beschikbaar???

Voor de rest vindt ik dit topic nutteloss om 20 keer een C20 te zien.Als iedereen nou met een prototypeding kwam was het wat leuker.
Ga jezelf lekker schamen man..
 
IMG_72.jpg


let ff niet op de electrische waterpomp constructie, ik moet er nog ff wat beters op verzinnen 8P


en btw deze team 2000 gaat binnenkort de verkoop in, als je intresse hebt kan je alvast via PM ! een bod sturen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top