This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het Foto Uitlaat Topic

Status
Not open for further replies.
dat weet ik nog net zo niet

ik reedt ze altijd wel helemaal af , maar ontroesten deed ik nooit , zonde van de tijd en ziet er toch niet mooi uit uiteindelijk.

je kunt ze natuurlijk ook gwn zelf maken he:#

klopt , heb vandaag net weer 1tje klaar , maar een uitlaat voor een straatscooter is veel te veel werk in verhouding dus die koop ik liever.

hier mijn 2e tig gelaste uitlaat , helaas wat op gevallen in de bocht toen ie nog heet wat , dus zit een vlekje , mja , is een testuitlaat , dus boeie :*

mja , begint er iig al een beetje op te lijken

Zo hee ! 9||6 Veel beter dan die zelfbouw uitlaatjes van de puchcrossers enzo, die met migmag een beetje in elkaar gespettert worden.

Echt mooi gemaakt Melf ! Complimenten.

dat mag ook wel als je uitlaten maakt , met CO2 is niks...

of met Tig of Autogeen lassen , dan word het mooi.

in feite is dit gewoon nog prutswerk zelfs :*

Allebij van een jongen hier uit het dorp Heb op de pc zelfs nog een foto staan dat hij kapot geknald is omdat de las te zwak was :W

Edit:

Check die bocht dan ook Gewoon om te janken.

@ Melf, zijn zeer nette dingen man ben wel benieuwd wat je ermee gaat krijgen qua powerband/pk/koppel tov andere uitlaten die zelfbouw of á fabriek verkrijgbaar zijn op dit moment

@ die cross dingen
wat een drama is dat :| stuur die gast die ze maakt ff door naar Melf ofzo kunnen z enog veel van leren ookal wordt t anders gelast.

we have seen these @ new parts topic

did you weld the second exhaust by hand?

and the first one with a welding manipulator?

Anders heeft hij een ERG vaste hand Wat een prachtige lasjes :*

@Melv16: Als hij die lassen weg schuurt zal hij er misschien nog wel redelijk uit komen te zien hoor :*

Anders heeft hij een ERG vaste hand Wat een prachtige lasjes :*

@Melv16: Als hij die lassen weg schuurt zal hij er misschien nog wel redelijk uit komen te zien hoor :*

Is ook goed voor de stevigheid van de uitlaat he :* Zonder dit te doen was hij zelfs al gescheurd 8P

Status
Not open for further replies.