This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het Foto Uitlaat Topic #3


Jah ik weet er alles van maar laten staan doe ik niet. Ik kan misschien nog een hoop voorkomen door na iedere rit een doekje er overheen te doen. Van het weekend dan maar eens goed die uitlaat gaan boenen.

Maar zou het niet lukken met een of andere ontvetter zoals wasbenzine ofzo ? Of kan dat niet omdat die vloeistof zo brandbaar is met als gevolg een brandende uitlaat bij de 1e keer dat die weer warmer word.
 
Ik zal ook maar eens mijn uitlaat fotocollectie posten, meeste scooters zijn dan ook van mij geweest, op enkele na:

Mijn allereerste scootah, alweer 4 jaar teug, met een heuse terugloper dat er al op zat!

Mijn eerste serieuze freemsjeezer, je weet zelf! (C30)



Wallaroo als grapscooter gekocht om wheelies mee te leren
van leovince nogwat met zx demper:

naar polini for race minarelli:



naar gianelli black gun:

180 cc je weet zelf,
van undercover:

naar pimpin:


huidig speelgoed:
MHR 2006 vers:

verkleurd:

niet van mij maar toch leuk om te vermelden:

MK Pro Race 2, vind ze persoonlijk mooi, omdat ze anders zijn.


Custom twin 180


Hebo Racing 2

C20 (als ik me niet vergis)


Zo dat was het dan weer.
 
Die chick zal ook wel wat lekkere krassen op die uitlaat hebben achtergelaten met dat poseren denk ik
 
tja , een vrouw en veel pijpen

ik zet liever iets op mijn bureaublad wat ik ook zelf in huis kan halen

dromen is niet verkeerd , daar niet van hoor

mijn eigen uitlaat :



is nu te koop ook..

gister even onder de Neo's gezet en kekeken wat ie deed.
 
:?
Meer dan dat ze beide een expansie vat hebben en een demper zie ik niet hoor.
NRX:
[ir]http://img162.imageshack.us/img162/3431/gianelli6vn.png[/ir]
 
vind je?

wat voor demper denk je dat het oorspronkelijk is dan?

Geen idee zoveel let ik er nooit op Maar het heeft wel iets weg van een Doppler S3r, alleen omdat die ook een blanke demper heeft.

Dacht eerst dat je hem zelf gemaakt hebt, maar dat zal wel niet of wel ?
 
nee , dit is oorspronkelijk een Tecnigas demper ,gewoon van een next , echter is deze aangepast o.a. van binnen , en een grotere bocht aan het einde van de demper.
 
nee , dit is oorspronkelijk een Tecnigas demper ,gewoon van een next , echter is deze aangepast o.a. van binnen , en een grotere bocht aan het einde van de demper.

Ok

Vind de combinatie van die zwarte klem + het zwarte tuutje érg mooi