Het Foto Uitlaat Topic #3

volgens mij zit de uitlaat gewoon niet op de juiste manier vast , dit moet passen gewoon , het zit maar een HEEL klein beetje niet goed.

cilinder breekt ook niks van af , de ophanging van je carter..
 
volgens mij zit de uitlaat gewoon niet op de juiste manier vast , dit moet passen gewoon , het zit maar een HEEL klein beetje niet goed.

cilinder breekt ook niks van af , de ophanging van je carter..
Hm vreemd ik heb wel geprobeert hoor eerst los aan de cilinder dan ophanging. Maar ik heb wel tapeinden in mijn cilinder ipv rvs bouten.

Is handiger, maar misschien ligt het hieraan volgende keer is proberen, met gewone bouten dan.
 
Klopt het dat de ophaninging los bij de uitlaat mee geleverd is en je deze zelf later nog hebt moeten monteren? Kan miss ook zijn dat je de ophangingsbeugel verkeerd om gemonteerd hebt?
 
zitten er bij dit model geen 2 bouten van m8 waar de uitlaat aan de beugel?
om de beugel naar achter te schuiven tov de uitlaat.
bij mijn s2 was dit toch zo.
 
Leuke klas genoot :p
die be je zeker dankbaar :p

Beetje erg laat maar wou toch even reageren.

Hij is per ongeluk door rood gereden,
er was een fietser die alvast dacht half over te steken,
waardoor hij dacht dat het dus groen was (niet goed opgelet).
Aangezien hij met een shot, 21mm en roze top behoorlijk snel van zijn plek was kon hij en die twingo die hem schepte niet meer uitwijken.

:'(
 
mja , bijna alle fietsers rijden door rood , daarom zit daar op een stoplicht ook een gekleurd lampje ,wel 2 of 3 zelfs :p

dan kun je ZELF kijken wat de kleur is ;)

domdomdom 8P

als een ander van een flat springt , zal hij er dan ook achteraan springen? omdat die ander dat ook doet? :*
 
Tja, het is gewoon dom van hem. Mja, kan het me best voorstellen, hij wou natuurlijk een beetje stoer doen en ging gelijk op het gas natuurlijk. En dat is best pittig met dat setupje. ;)

Maar goed laten we maar weer ontopic gaan.
 
Ik heb nog een hele nette Leovince TT handmade liggen voor een mina. horizontaal blok iemand interresse, hij is nog als nieuw :p
 
Last edited:
[ir]http://i567.photobucket.com/albums/ss116/FlyMelvK/P1010364.jpg[/ir]

[ir]http://i567.photobucket.com/albums/ss116/FlyMelvK/P1010370.jpg[/ir]

[ir]http://i567.photobucket.com/albums/ss116/FlyMelvK/P1010371.jpg[/ir]

:D :D :D Vies uitlaatje ! Lijkt allemaal wel erger te zijn dan dat het met het oog is, door de flitser. Als het deze week nog gaat regenen word het nog veel erger haha.

Hoe maken jullie trouwens je uitlaat schoon ? Ik vind dat namelijk best lastig om goed te doen doordat ik hem ook volsmeer met olie, dus simpel afspuiten met water lukt niet. Ik weet ook niet of je bepaalde stoffen zoals wasbenzine mag gebruiken ? Vliegt je uitlaat dan niet in de fik bij de 1e keer dat je je scooter start ?
 
tja , een uitlaat word heet , versus water , dus kun je zelf wel nagaan dat het een verloren zaak ik , veel schoonhouden met water en zeep lijkt mij de enigste manier..

mja , na de winter ziet de uitlaat er gegarandeerd niet lekker meer uit , tenzij je de brommer laat staan..
 
Back
Top