This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het Foto Uitlaat Topic #3

Vraagje,
is er iemand hier goed in uitlaat opknappen?
Dan heb ik het over de lasnaden terug brengen van een geschuurde uitlaat.?

Dan hoor ik het graag via PM.
 
vroeger ook een paar van gehad , ciaotjes

ik vind persoonlijk dat er mooiere uitlaten zijn voor ciao.

wat is dit voor 1 ?
 
Hebben sommige leo krul uitlaten ook. 6 gaatjes erin.

Heb zelf ook veel ciao/citta/si/bravo ect uitlaten gehad zoals een Leovince Handmade welke vrij zeldzaam aan het worden is. Proma cc en techno cc simo calibrate ect ect
 
proma cc vind ik niet zo geweldig @ ciao , de Leovinci handmade vond ik ook niet echt geweldig , de gewone krul leovinci vond ik beter rijden.

er was ook altijd nog een soort std uitlaat van Leovinci , alleen dan veel groter , ;iep opzich ook niet verkeerd.

Tecno van hetzelfde type als de proma cc liep ook zeer goed , echter mis ik nogal wat trekkracht vaak bij dit soort uitlaten,

er zijn best wat uitlaatjes geweest voor de ciao's
 

ciao is zo'n beetje een van de grondleggers van opvoeren. natuurlijk waren er nog voor maar ja. Nu zijn dingen moeilijker leverbaar maar het is nog te doen dankzij dat er nog redelijk wat vraag is (in nederland toch, dus ik moet alles via nederland halen.

ik vind proma cc wel een leuk ding. Sito rijd "handiger" omdat die gewoon in één lijn rijd zonder een echte boost. Proma cc begint te boosten van 30 tot de top. Een scooter loopt in één lijn een ciao in twee grote lijnen: die voor en die na de boost.

hij is best hoogtoerig en zou veel beter geschikt zijn voor 65cc maar mijn 50cc'tje lust die ook wel 9||6
 
De Techno cc is gewoon veel te hoogtoerig. Veel te weinig trekkracht. Meer een vario uitlaat eigenlijk (voor avanti/superbravo enzo natuurlijk) Handmade is wel een uitlaat met een vrij brede powerband. Maarja van de handmade heb je ook veel verschillende van.
De beste sito die ik heb gehad (en ik heb er veel gehad ) vond ik toch echt de stio van gianelli. Ook heb ik nog ooit een gianelli Exel gehad welke ik alleen maar opgeknapt heb. En vrij snel weer doorverkocht.
Spullen zoals DEPS 80, polini lc kit heb ik ook gehad. Mooie tijd was dat
 
leuke uitlaat voor een gewone 50cc, alleen jammer dat hij men koelkapje raakt.
[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=26194&stc=1&d=1290260278[/ir]
 

Attachments

  • ABCD0019.JPG
    262.8 KB · Views: 580
Onderhouden is ook een vak natuurlijk... gewoon een vette lap over de pijp halen bij elke thuis komst en het zal enorm schelen, dat heb ik ook jaren gedaan .
 
Ja een uitlaat is echt wel gewoon goed te houden. Ik heb mijn Yasuni R ook al wel een keer gepost die was na een jaar door weer en wind rijden (dagelijks gebruik) ook nog goed door gewoon schoon te maken en inolien.

Mijn R1200 staat te koop, uitlaat die ik nu gebruik :



klein beetje vies en roestig, binnenkort weer netjes zwart maken.
 
Onderhouden is ook een vak natuurlijk... gewoon een vette lap over de pijp halen bij elke thuis komst en het zal enorm schelen, dat heb ik ook jaren gedaan .

moet hem idd is een keertje netjes afschuren. hij moet er toch een keer onderuit voor een oplossing te vinden dat ie niet meer tegen men koelkapje komt.
 
Is het niet een uitlaat voor LC ipv voor AC? Die eerste hebben soms een wat kortere bocht, omdat waterpomphuis een stuk vlakker/minder groot is dan die koelkap
 
Dit is een LC sprinter ja, die hebben een kortere bocht. Zijn ook wat sneller, die AC versie wil je niet hebben, zijn echt traag .