This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het Foto Uitlaat Topic #3

nee , ben ik nog niet aan toegekomen , de laatste uitlaat ligt @ DDL testcenter om daar getest te worden..

dat is iig deze : (let niet op de demper )


 
Net pijpje hoor, zie dat je ook met verschillende tailpipes gaat testen ? Op wat voor specificaties is deze pijp berekend en gemaakt ?
 
de losse tailpijp maak ik sowieso , omdat het A makkelijk is om te verwisselen (tailpijpbusje) en je kunt het uiteraard goed schoonmaken , en makkelijker vervangen als er iets mee is.

hij is op een Speed berekend.
 
Kan een tailpipe ook verschilmaken?

Mij lijkt alleen de dikte van de tailpipe iets uitmaakt, is dat ook zo of maat de grote van de bocht ook iets uit?
 
Kan een tailpipe ook verschilmaken?

Mij lijkt alleen de dikte van de tailpipe iets uitmaakt, is dat ook zo of maat de grote van de bocht ook iets uit?

dat ligt eraan , als je een vaste tailpijp hebt met een bepaalde mm's kan dit verschil opleveren ja , maar met een los busje kan de tailpijp gewoon groter zijn , en heb je dus ook geen last van koolaanslag (of het moet al heel erg zijn ) de tailpijp is zo'n 19,5mm inwendig.

wel moet je dan uiteraard het busje schoonmaken.

een andere manier is gewoon de uitlaat meteen op de juiste diameter laten uitkomen , maar dan kun je dus niet testen met verschillende diameters eventueel , en dat wil ik nog wel.

maar eerst zo eens testen zoals ie berekend is.
 
Nog een tip om een vaste tail schoon te maken?


 
verder maakt het niks uit , van een rechte tailpijp kun je btw ook meteen een demper maken als je er een huls omheen zet , deden we @ 50cc classic racer zo.
 
Roost?

Ik heb ook van die lange staalbostels liggen voor boormachine. Voor pijpen gemaakt.

Ik heb wel thinner in een uitlaat gegooit met kruk op tailpipe. Flink schudden en evt wat moertjes erin en dan eruit laten lopen. Mn goodsteen zat bijna verstopt toen ik dat deed...

Maarja krijg je van een 2e hands uitlaat he....