Dat weet ik, die heb ik namelijk gehad.wat is een KundA ? ik ken wel KundO
@ SPNK , er is een KundO (weet het type zo niet , dacht radical) die voor zowel 50 als 70cc leverbaar is , de 50cc is te vergelijken met een tecnigas next , de 70 is wat beter , vooral op een standaard cilinder waar ie een leuk koppel op afgeeft , op 70cc is ie wat minder.
jup dat klopt.
Maar dan zal ik die flens nog wel ff inkorten ja.
hoeveel?. gewoon dat de flens gelijk komt te liggen met de uitlaat?
ehh ja weet ff niet hoe je dat moet zeggen
hoop dat je me snapt.
Je geilt wel erg op die pijp of niet ?
nog even wachten en de pijp word zwart in de bocht , en bladderd af :X
niet zomaar bij alle uitlaten , en we praten dan niet over simpele uitlaatjes maar over uitlaten en setups die behoorlijke pk's leveren.
de flens zomaar korter maken is natuurlijk niet slim , wil je weten wat je doet zul je de brommer op de testbank moeten gaan zetten en testen met verschillende flensen , korter ,langer , groter/kleiner in diameter etc. etc.
je kunt dus niet zomaar even een uitlaat inkorten
Ik heb die desbetreffende uitlaat op de bank gehad, en met een kortere flens deed die het stukken beter.
Voornamelijk omdat hij hoogtoeriger werd erdoor.
Mooie velgen!!Idd, door de reden die hierboven staat.
Door de olie verkleurd de uitlaat vaak minimaal 3x sneller.
In het begin van de bocht smeerde ik hem nog wel eens in, verder eigenlijk niet.
Hier nog 2 foto'tjes vanaf mijn kant:
Chrome bidalot c20 black-edition:
Yasuni city16 black-edition:
Wat een tyfus herrie komt er van af Ron, Ik hoor gelijk dat jij aan het boeken bent:+