This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic #5

Status
Not open for further replies.
ik schaam me diep.

Speelt/Zowieso.

d/t schijnt een lichte vorm van dislexie te zijn. Ik zie het soms domweg niet.
En forum babbels werken niet echt stimulerend.

Is ONTOPIC wel goed engels? :*

ik schaam me diep.

Speelt/Zowieso.

d/t schijnt een lichte vorm van dislexie te zijn. Ik zie het soms domweg niet.
En forum babbels werken niet echt stimulerend.

Is ONTOPIC wel goed engels? :*

Ga je nog maar dieper schamen, sowieso :*.

Blijkt vaker voor te komen...

"Sowieso is recordhouder misspellingen

Het woord sowieso wordt massaal verkeerd gespeld, schrijft Ewoud Sanders in NRC Handelsblad.

Via Google vond hij duizenden keren zoiezo, zowiezo, zo-wie-zo, so wie so en so-wie-so. Zelfs soiezo komt voor in teksten op het internet. De verwarring komt doordat we het woord vaker zeggen dan schrijven, maar nog meer doordat veel taalgebruikers het beschouwen als een Nederlandse, en niet langer als een Duitse uitdrukking.

Sowieso was zeldzaam voor de Tweede Wereldoorlog, en is erg populair geworden vanaf de jaren zestig. En hoewel het woord dus al bijna een halve eeuw gangbaar is, kunnen we het nog niet goed schrijven"

*Ontopic maar weer?

:W

Die omkoping was toch dikke onzin?

Anyway 4 uur Manchester United - Chelsea op BBC1.

Duitsland is trouwens ontzettend spannend, laatste speelronde en Stuttgart is net op 1 tegen 1 gekomen. De andere titelkanditaat (Schalke 04) staat 2-0 voor. Met deze stand is Stuttgart kampioen.

Je bent nooit echt duidelijk in je posts mr. Tinne ..

ah.

Dat ze bij Utrecht een eigen steward in elkaar hebben geslagen.
En dat PSV interesse in Rothen van PSG heeft.

Lol, die bal tussen Cech & Giggs..Cech bal klem, Giggs schuift hem de doellijn over.

Btw jammer, ik was voor ManUtd.
Mooi doelpunt van Drogba, ws had het niets uitgemaakt, maar v/d Sar wijfelde 2 seconden.

Flikt seedorf dit in de finale ? :*

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=E4Yd43l6wGI&mode=related&search="]YouTube - Clarence Seedorf free kick for AC Milan[/ame]

Status
Not open for further replies.