This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic #3

Status
Not open for further replies.
Hoe goed hij ook speelt, bij hem heb ik altijd de drang om het slechte te accentueren. Walgelijk figuur en daarom kan hij niks bij me goed doen.

Zal best een aardige voetballer zijn

Kk vet 8)...

Prima voetbalweekend. We gaan zien wat de rest van het jaar gaat brengen.

Wat vet zeg...

1 keer boe roepen en al die hoempa hooligans gaan er vandoor.

En dan na de wedstrijd nog tof komen doen bij het uitvak, en weg worden gestuurd door een paar stewards :L

De ajax suporters moeten niet zeuren over gezinnen, want een jaar of 5 geleden vielen die sukkels een familie vak aan van de onze club FCTWENTE en toen dachten ze ook niet na het zijn ouders met kleine kinderen.

Ja hoor knul kijk de foto's maar eens goed dan kan je oordelen of het sjaaltjes en petjes waren.

http://www.remegroup.dk/afs/0102/uit/twente/09.jpg

http://www.remegroup.dk/afs/0102/uit/twente/10.jpg

http://www.remegroup.dk/afs/0102/uit/twente/11.jpg

Verder dacht ik dat dit een voetbaltopic was?

offtopic
Het zijn toch de familie vakken moeten ze speciaal petjes en sjaaltjes hebben dan de meesten hebben dat bij ons niet.

ontopic

Wat een bizar seizoen zeg in Italie.

Eerst wereldkampioen worden, daarna de fraude-zaak, en nu alle competitie's die stil liggen.

Waarschijnlijk wordt er het komend weekend nog niet gevoetbalt. Daarna gaan de competitie's vermoedelijke weer van start. Echter mag er dan geen publiek in de stadions die niet voldoen aan de veiligheidseisen, in de serie-a voldoen slechts 6 stadions aan deze eisen!

De rellen zouden zijn geregisseerd door de mafia op Sicilië. De mafia wordt de laatste tijd nogal hard aangepakt en de omgekomen agent was betrokken bij de harde aanpak van de mafia. hieruit zou blijken dat het een gerichte moord zou zijn.

btw

410 wel vrij gestraft voor het bloody sunday spandoekje..

btw

410 wel vrij gestraft voor het bloody sunday spandoekje..

Mag je wel zeggen jah :X
Het bestuur van ons moest hun politieke correctheid even tonen denk ik....
Doekje was wel over de grens natuurlijk maar hoort dat niet bij de klassieker?
Zo gaat het al jaren met provocerende doeken en teksten bij de onderlinge wedstrijden.
Teksen als ' NO RUNNING ' ' Brandjes maken ons niet Para ' ' .... Lopen altijd weg '
En natuurlijk de bekende vlaggetjes in groot en klein formaat

Kortom wordt allemaal weer groter gemaakt dan dat het werkelijk is.
Net als met die zogenaamde rellen en het bekogelen van Feyenoord supporters wie wel eens bij de Arena is geweest weet wel dat het haast onmogelijk is om iemand te raken 8P

Zoals ik ook al zei het doek is over de grens
Iedereen heeft natuurlijk zijn maatstafen over wat goed is en wat niet goed is.

Als je iemand bij de treinen kan raken met een baksteen, dan kan je gelijk aan de Olympische Spelen meedoen bij het onderdeel speerwerpen hoor. Dikke kans dat je met een plak terug komt.

Het is gewoon NIET te doen, echt 150m denks
Je kan het wel zien op de foto's @ vorige pagina waar je de loopbrug en de trein ziet.

HAHAHAHHA die ME gast flikkerd echt grappig van dat paard af en dan nog ff dat manier waarop ie terugrent :#

Kijk is verder dan je neus lang is... Zijn acties, hij scoort nu veel, en vele mooie assists (wat een kutwoord :X?).

Praat het even uit ze hoofd dan, als je zulke mooie acties maakt (ik geef toe hij maakt ze schitterend) waarom heb je dan gvd zoiets telkens nodig.
Je krijgt een heel ander beeld van zo'n jongen, het zijn geen incidenten!

En het verder kijken dan me neus lang is, dat is natuurlijk ook lachen gieren brullen als je een vernuft Manu fan ben.. *pot ketel enz*

Helemaal mee eens. Voor die gasten kom je naar het voetbal kijken, maar waarom hebben de echte balkunstenaars tegenwoordig 9 v/d 10 keer a. een attitude b. zijn het jankerds in het veld.

Worden ze dan door iedereen zo de hemel in geprezen? en denken ze dat ze alles zijn? en dat men hun in het veld vooral hun gang moet laten gaan, en vooral niet de acties verstoren of hun aanpakken. Het team draait om mij? waar zijn de "ik blijf mezelf, ik doe normaal" sterren.. (ronaldinho?)

Status
Not open for further replies.