This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Helm op ----> Helm af, wat te doen met je mooie kapsel?

Doe me haar gewoon niet als ik weet dat ik ga rijden. En als ik toevallig een pet in de buurt zie liggen zet ik die op, anders loop ik gewoon rond met een ongekamde kop.
 
2 dingen.. of haar laten drogen, of haar doen, meteen helm op en als je dan je helm afdoet, kan je je haar weer snel fixen
 
kijk je ken ook met je helm in je handen lopen,en als je dan een paar dames tegen komt,dan zien ze meteen dat het komt door je helm,slim he ?
 
Als ik in school was ging ik altijd nog ff lagns de toileten om met 'n beetje water nog mijn haar verder goed te doen.. Meestal was 't nog wel een beetje nat en zat er nog wel wat gel in mijn haar... en toen zat 't wel weer redelijk.

Mijn helmvoering is idd niet erg schoon meer, hoe was je zoiets eigenlijk??
 

gewoon kijken of je, je voering er uit kan halen zo nee? gooi je er een zooi was poeder erin en warm water. Zo nu beetje klote met warm waterd dan laten drogen. drogen duurt wel lang dus hou hier rekening mee of gebruik een kachel of fohn.
 
gewoon gel in je haar, fohnen, helm op. meestal ziet mijn haar er dan ongeveer hetzelfde uit als dat het eruit zag toen ik mn helm op mn hoofd zette.

mocht dit niet het geval zijn, dan ligt er altijd een potje gel in mn buddy te wachten.8)