Helm op ----> Helm af, wat te doen met je mooie kapsel?

Ik doe m'n haar altijd ongeveer 30min voordat ik weg ga, dan is t wel redelijk uitgehard en blijft t goed zitten.

Als t echt niet zit heb ik altijd nog n pet :p

lol @ Streetmaster

Anyway NRGStephan kan je gel dan gewoon in 5 minuten doen drogen door er metd e haardrigen op te zitten?

@ Zidox, die grijze heb ik ook (wel beetje duur volges me ma maar ja)

doe een hele haar salon onder je buddy met spiegel enzo :|

helm blijft je haar verkrachten als je die helemaal netjes wil hebben, ik heb zelf altijd een beetje een slordig kapseltje en dan is het ook niet zo erg meer.

bij mij zit het juist veel slechter als ik veel gel in mn haar heb en dan mn helm opzet. Dan gaat het helemaal verkreukelen en dan wordt die gel wit :r, ziet er echt niet uit. Gewoon weinig gel in doen, als je je helm dan afzet kun je het met je handen weer goed leggen. Als het echt 100% goed moet zitten: met natte kop vertrekken en gel in buddy. Gewoon ergens een parkingkje opzoeken waar je ongestoord kunt stylen :D. Als er daar dan ergens een auto geparkeerd staat kun je in de spiegel nog ff checken of alles mooi ligt

Originally posted by Dub
lol @ Streetmaster

Anyway NRGStephan kan je gel dan gewoon in 5 minuten doen drogen door er metd e haardrigen op te zitten?

@ Zidox, die grijze heb ik ook (wel beetje duur volges me ma maar ja)

In 5 min is m'n haar keihard bij mij. Als je het niet helemaal hard laat worden, en je stapt dan op de scoot naar school of werk ofzo, dan hebbie dus als je aan komt zo'n gaar kapsel wat dan onderweg op de scoot ook weer opgedroogt is. En loop je de rest van de dag met zo'n afdruk op je harses.

Dé oplossing, maar niet echt van toepassing op veel mensen hiero, lekker de auto pakken en de helm in de hoek pleuren :P

Anders de tips gebruiken die iedereen al zegt, haar vrij kort, flinke plak gel erin en effe fohnen, bij lang haar + gel kan bij een natte kop je helm opzetten ook nog wel een leuk effect geven (wel zo nu en dan even je binnenvoering wassen ivm. gelresten).

Slim Slim Slim allemaal maar als je nou gelwax of gewone wax gebruikt....dan doe je je helm op en als je lekkere chicks ziet weer af en het zit nog steeds op dezelfde manier zoals je het gedaan heb en he hoef niet te drogen ;) ghehe

gewoon gel mee nemen en 5 minuten eerder vertrekken...
zit 't altijd goed en is niet zo veel moeite toch???

Originally posted by danoux
Slim Slim Slim allemaal maar als je nou gelwax of gewone wax gebruikt....dan doe je je helm op en als je lekkere chicks ziet weer af en het zit nog steeds op dezelfde manier zoals je het gedaan heb en he hoef niet te drogen ;) ghehe

En dan beginnen er na een paar keer dat te hebben gedaan, beestjes te wonen in je helm :rolleyes: :D

Back