Helm op ----> Helm af, wat te doen met je mooie kapsel?

Spock

?!?
ok ik denk dat meerdere mensen hier wel probs mee hebben, als je je helm opdoet verneukt het je hairstyle, niet echt handig als je onverw8 een stel leuke dames tegenkomt waarmee je een praatje gaat maken...

Iemand bepaalde technieken/iedeen om je hairstyle zo min mogelijk te verneuken?
 
Advertisement - register to remove this

zag op jobbegea zelfs floepertjes met een pot gel onder de buddy.
ik ben meestal niet zo moeilijk, als ik het doe zit het toch ook niet -:-
 
Klein potje gel en een fleje water liggen @ mn buddy als je sterke gel gebruikt en je helm bvoorzichtig opzet heb je aan alleen wat water erop nieuw in ook voldoende :)
 
ik laat mn gel eerst drogen voordat ik mn helm op doe. dus dan gaat het model er ook niet zo snel uit.

maar heb mn haar ook zwart/blauw geverfd. dus als het gewoon K*T zit, dan maakt het ook niet zo veel uit. want het lijkt net of het zo hoort dan.:P
 
'mega strong' van laboratoires garnier gebruiken, (grijze tube), eventueel (als je niet veel tijd hebt het te laten drogen) wat met haardroger erover

helm op -> helm af -> je styl0 blijft vrij goed zitten :]
 
Je doet gewoon een hele hoop gel in je haar en dan zet je daarover een mutsje:). Als er dan leuke vrouwtjes aankomen dan doe je 1 keer je handen door het haar en dan zit het wel weer goed.
 
Originally posted by Rakel
Je doet gewoon een hele hoop gel in je haar en dan zet je daarover een mutsje:). Als er dan leuke vrouwtjes aankomen dan doe je 1 keer je handen door het haar en dan zit het wel weer goed.


het is nog steeds de bedoeling dat je een helm draagt en geen mutsje ...


sorry als ik je verkeerd begrijp maar zo intrepreteer ik het toch :p
 
{! Fohnen Heerst!!!! :P :P

Doe et elke dag voor k naar school ga. Gewoon je gel sneller laten drogen in 5 min tot het keihard is. Normaal doet de gel er 30 min over. En daar heb k geen tijd voor 's morgens :)
 
Back
Top