This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hebo Racing Cilinder

klopt meneer Senders u heeft gelijk
anthony heeft dat gehaald met die athena/hebo vlinder gehaald..
maar ik ga voor de athena denk ik nu,want die meting zag er toch echt wel leuk uit met die yasuni R en een 19mm..
 
haha da bedoel ik, ik wist dat het iets met een S is maja doet er niet toe..
die athena is iig een leuke cilinder voor mij voorlopig, moet er elke dag op naar school..
 
Joel ik heb je een pm gestuurd over het een en ander

ik twijfel ook een beetje nu maar ga voor een redelijke top en voor veeeeel koppel
 
nou miks ik zou zeggen bel twins een x of kom een x langs die kan je zat vertellen over die cilinder..
heeft veel koppel en haalt de 13pk met een yasuni R
en die top die komt ook goed, dat weet ik zeker
 
Ik heb hem al overtuigd

Die Zip ken ik... Het is overigens niet Anthony's SP, die 12,x pk had, maar die van een klant... Zelf heeft hij ook nog een SP met dezelfde setup [alleen 21mm DO] maar daarvan is naar mijn weten geen uitdraai gemaakt...

[offtopic]

Was vanavond weer gezellig @Twins, waar Inne & Freddy Koopmans ook waren

[/offtopic]
 
jeps bart heeft me ff wat meer dr over uitgelegd

ik heb twins een meeltje gestuurd, en misschien bel ik nog wel fftjes..

ik ben dr over uit dat het ook een Athena wordt. als je daar al 13pk mee haalt met alleen yas r en 19mm jeps, die wordt het. thx voor alle uitleg
 
heb het er nog met Joel over gehad, als ik de Hebo NG op trekkracht ed laat tunen (stage 2 ofzo) voor 50 euro iig. dan kom ik op €239,- uit. ipv de afgewerkte Athena voor €294,-

dus het wordt de licht getunede Hebo NG