Hebo Racing 4

Status
Not open for further replies.

Chris

Kawa KX 250
Ik zag hem gister dus op SMP, en Anthony reed ermee..

Positieve en negatieve ervaringen/opmerkingen/bevindingen e.d. in dit topic dus aub:)

Vind hem er zelf opzich gewoon goed uitzien qua vormen en maten, op het oog dan wel dus, maar wel zeker anders dan de HR2.
 
Advertisement - register to remove this

Geen hebo racing 4, het is een hebo racing 2 maar dan het 4e type ervan. Op het oog zie je dat hij wat minder naar buiten loopt, en de demperklem heeft hebo tekentjes.
 
er staat een nummer op een HR2, deze begint als het goed is met een 4..
ErwinB bijvoorbeeld heeft 2 Hr2`s , en op de ene begint hij met een 1 en de andere met een 2..
 
volgens mij kan ik me nog herrineren dat er al eens zo'n topic voorbij is geweest met de zogenaamde HR3? die een teken van hebo bij de demperklem heeft? kweet wel zker
 
RobinV said:
Geen hebo racing 4, het is een hebo racing 2 maar dan het 4e type ervan. Op het oog zie je dat hij wat minder naar buiten loopt, en de demperklem heeft hebo tekentjes.

Aap, dit is een hele andere pijp. Niet alleen de vorm is anders maar ook de lengte vd expansie en dikte vd bocht.

Ik vind het geen nette pijp om te zien, maar zolang die maar pk's pompt is het best :p
 
Last edited:
HeboRacingIV.jpg


die misschien?
 
Marcel-NRG said:
er staat een nummer op een HR2, deze begint als het goed is met een 4..
ErwinB bijvoorbeeld heeft 2 Hr2`s , en op de ene begint hij met een 1 en de andere met een 2..

hebo.jpg


+pippi+

Ik heb De eerste serie en 2de serie van de hebo racing 2! Ik meen dat bij de 2de serie een vloeiendere vorm van de bocht was.

Maar goed daar gaat dit topic niet over.

De Hr4 is gewoon een andere pijp en lijkt niet echt meer op zijn voorganger.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top