Hebo Racing Replica 2

paulyamaha said:
las proces is ook anders bij de bocht, de hr2 is tig gelast de hr2Rep. is mig-mag gebakken dit lasproces is goedkoper.

door het gebruik van mig-mag kan het zijn dat de lasnaden binnenin de pijp niet glad zijn en daardoor vermogens verlies geven.


wat een gelul zeg, is allemaal tig hoor.......




Funk_dm said:
en met tig weet je dat ie 100 procent dicht is door op een speciale manier te lassen (gas in de expansie pompen ofzo)

Dat is bescherm gas, zodat je las een goede kwaliteit heeft. bij een normaal tig las apparaat komt dat beschermgas gewoon via de gascup. Maar bij het lassen van een uitlaat zou je dat gas dus ook door de uitlaat kunnen laten stromen.
 
Runner1987 said:
Das een mooie score.
Is dat met DE HR2 of de replica die er gelijk aan zou zijn.
Heb je trouwens uitdraai...ben benieuwd naar de powerband van de manson.
tnx alvast

edit: lees nu dat de scoot van een vriend van jouw is. sorry

Met de HR2 uitdraai komt nog wel ...
 
Roedi.. said:
scootermania zegt zelf ook dat de pijp hetzelfde is als de racing, alleen van goedkoper materiaal zodat hij dus goedkoper word om aan te schaffen, de oude pijp koste namelijk om en bij de 400 euro, deze 250, vandaar hebo racing II replica ik heb de mail nog eens goed gelezen en hij zegt niet dat het een VI replica is maar een II.

je kan hem niet met de racing vergelijken, voor de zoveelste keer :|
jij zegt zelf al dat de pijp uit een "goedkoper" materiaal samengesteld is, het soort materiaal en de dikte ervan zijn zeer bepalend voor de eigenschappen van een pijp. verder is de bocht ook nog is anders samengesteld, dus je vergelijking slaat nergenst op..

imo is het gewoon een verkoperspraatje van scootermania, hun sugereren dat de pijp goedkoper is, maar verder wel dezelfde eigenschappen heeft als de duurdere hr2. wat dus gewoonweg niet kan door bovenstaande reden.

ps. de verschillen van de replica t.o.v. de racing zouden bijwijze van spreken dus ook positief kunnen zijn, het hoeft niet bij voorbaat negatief te zijn. hier kom je echter alleen maar achter door hem te testen.
 
mcjeen said:
je kan hem niet met de racing vergelijken, voor de zoveelste keer :|
jij zegt zelf al dat de pijp uit een "goedkoper" materiaal samengesteld is, het soort materiaal en de dikte ervan zijn zeer bepalend voor de eigenschappen van een pijp. verder is de bocht ook nog is anders samengesteld, dus je vergelijking slaat nergenst op..
Dat zeg ik niet, dat zei scootermania tegen mij, beter word die hap eens getest +ralf+
 
Is er niemand die dicht bij antwerpen woont ofzo, ze zeggen dat je gratis uitlaten kan testen dus is mss geen slecht plan om met aantal mensen af te spreken om effe wat uitlaten te gaan testen ofzo?

ik ben toch zeer benieuwd naar de tests :)
 
erg goedkoop vind ik hem toch niet... 240 euro
voor een bida c20 betaal je 220 en denk dat die toch wel een treetje hoger staat dan de Hebo RR2
 
Speed Punk said:
Ik neem aan dat jij bedoeld dat die replica pijp als getest is op de RSB neo's
en dat daar toen 22pk koopmans is uitgekomen ?
De Hebo pijp die daar toen getest is, is de HR2 als ik me niet vergis,
niet de replica.

en dan nog is lezen wel een vak :D

23.47 geblokkeerd x 0.8 = 18.77 geblokkeerd.

Met een gewone HR2
 
Back
Top