Hebo Racing 4

Status
Not open for further replies.
15.JPG
 
Chris@Citta said:
Was da nie 400, en 360 voor die HR 2?

vind het wel mooi maar 400 euries voor een scooter uitlaat?? ongelofelijk!!
ik koop voor 400 euries een volledig rvs groep A rally uitlaat voor mijn auto,en die is nog goedkoper ook!!!
 
Ruben_09 said:
Die heeft nooit bestaan, correct me if i'm wrong

hier de correctie :) , die bestaat wel, maar in hele kleine oplage. Staat ook ergens vermeld in een topic. Weet alleen zosnel niet meer welke topic het was.
 
2000 said:
vind het wel mooi maar 400 euries voor een scooter uitlaat?? ongelofelijk!!
ik koop voor 400 euries een volledig rvs groep A rally uitlaat voor mijn auto,en die is nog goedkoper ook!!!

Sorry, ik heb die prijzen niet verzonnen, ik hoorde strax van een bepaald iemand uit gerwen dat hij ze tegen de laagste prijs van nederland gaat verkopen, dus dat zal geen 400,- zijn daar...

Weinig geld voor een volledig uitlaatsysteem btw, RVS nog wel! :rolleyes:

Verder, blijf ontopic over de HR 4, wil nix over HR 2 of 2/3 of zelfs 3 in dit topic!
 
Joehoe ik ben dus een eigenaar van die uitlaat.
IMO is het een ideale pijp, mijn scoot trekt ontiegelijk hard en wat MHRntt al zei de man van scootmania vertelde me dat die uitlaat een heel hoog koppel geeft.

Heb nog niet echt veel gebankt binnenkort eens banken @ een bank die PK tegen Toeren uitzet dan weet ik meer.

Maar zie anders ook de grafiek in mijn project topic. Voor lichte indicatie.
 
Klopt idd jah jij hebt ook zo'n ding! Heb je nog gemeet, was met nudeltuning mee...

Ben benieuwd naar fatsoenlijke meetresultaten idd...
 
Zal wel snor zitten denks....
Wat ik zelf ook een verbetering vind van deze uitlaat is dat hij niet meer zo ver naar buiten staat als de HR2. Er zit dus een lichte kromming in de bocht, veel mensen zijn hier tegen, maar ik vind het wel btr.
 
Jawel et klopt wel :) de Hr2 kenne we allemaal , De hr3 was niet veel verkrijgbaar maar staat hier in het topic en nu dus mssh nog een nieuwer type :) de hr4 , zo kan je het noemen maar tis eingelijk een beetje een verbetering zo te zijn :)
 
Nee dan zijn we niet klaar, het gaat om de bevindingen van deze pijp, wat boeit het mij part is het het 6de type "lichtelijk overdreven"

Maargoed hij is er dus ook voor mina, denken jullie dat die pijp mee zou kunnen draaien tov een c21 mina? Ben wel benieuwt naar hoeveel toeren e.d. het ding moet hebben

Hebo pijpjes heb ik altijd al te geil gevonden!
 
BurN said:
Nee dan zijn we niet klaar, het gaat om de bevindingen van deze pijp, wat boeit het mij part is het het 6de type "lichtelijk overdreven"

Maargoed hij is er dus ook voor mina, denken jullie dat die pijp mee zou kunnen draaien tov een c21 mina? Ben wel benieuwt naar hoeveel toeren e.d. het ding moet hebben

Hebo pijpjes heb ik altijd al te geil gevonden!


Dan kan je uren gaan ouwehoeren over hoe tegek hij er wel niet uitziet, maar daar bereik je niks mee.

De enigste manier is op de testbank kijken wat hij doet, en dat moet je niet van iemand anders overnemen, maar gewoon zelf proberen, ieder blok is anders....
 
Idd, hij moet gewoon ff getest worden door iemand met een goeie setup. En dan @ lagere (13,5) en hogere (14) toeren. Dus op 2 verschillende cilinders. Die zowiezo al pk's hebben gescoord. Maar dat gaat nog wel ff duren denk. Dus aan dit topic heb je vrij weinig behalve het feit dat bekend word dat er een nieuwe hebo pijp is.
 
Ik zal wel even een foto maken van mijn serienummer.
En Bestbitch dat met die goeie setup kan ik ook wel zijn. Speed 2004, 24vlak, overrange, hpi2004. Moet goed genoeg zijn toch?
 
Wacht denk ff op resultaten van MSSH idd, en op Twins..

En hou aub allemaal ff je bek over het is m wel of het is m niet... het is m dus WEL!
Ding hing op SMP, en heb er een PM over gehad van Anthony van Twins, dus da lijkt me toch redelijk betrouwbare info denx...?
 
mssh said:
Joehoe ik ben dus een eigenaar van die uitlaat.
IMO is het een ideale pijp, mijn scoot trekt ontiegelijk hard en wat MHRntt al zei de man van scootmania vertelde me dat die uitlaat een heel hoog koppel geeft.

Heb nog niet echt veel gebankt binnenkort eens banken @ een bank die PK tegen Toeren uitzet dan weet ik meer.

Maar zie anders ook de grafiek in mijn project topic. Voor lichte indicatie.

Hoog koppel?

HP = Torque * RPM / 5252
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top